Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بسته خبری از افزایش ظرفیت تولید کارخانه بازیافت کاغذ مشهد تا راه اندازی سامانه‌ی "سیوا" در سمنان و کاهش چشم گیر هزینه‌های شهرداری یزد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

بازگشایی مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران

مرکز اطلاع‌رسانی سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد: مجموعه‌های ورزشی شهرداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اواسط خرداد بازگشایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری نجف‌آباد مالک برج‌های دوقلو صفا شد

پس از سال‌ها پیگیری امروز به صورت رسمی تملک بنای تاریخی برج‌های دوقلو صفا به شهرداری نجف‌آباد واگذار شد.

بهره برداری از کارخانه کمپوست لنگرود تا پایان سال

سید مهدی رجایی، شهردار لنگرود به پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد کارخانه کمپوست این شهر اشاره کرد و گفت: این کارخانه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

لزوم توزیع ماسک در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو شیراز

مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به شروع به کار ناوگان حمل و نقل عمومی از دهم خرداد در شیراز، خواستار پیش‌بینی‌های لازم برای توزیع یا فروش ماسک در مبادی ورودی و ایستگاه‌های اتوبوس و مترو از سوی شهرداری شد.

آغاز طرح جامع دره گردو از هفته آینده

سید علی آقازاده، استاندار استان مرکزی گفت: شهرداری اراک از هفته آینده اجرای طرح جامع دره گردو را در چهار جبهه آغاز می‌کند.

آغاز حفاری تونل خط چهار قطار شهری مشهد از بهمن ماه ۹۹

خلیل الله کاظمی، معاون عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از آغاز حفاری تونل خط چهار قطار شهری مشهد در بهمن ماه امسال خبر داد.

راه اندازی سامانه‌ی "سیوا" در سمنان

حمیدرضا پیوندی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از راه‌اندازی سامانه‌ی "سیوا" با هدف دریافت زباله‌های خشک از درب منازل شهروندان این شهر خبر داد.

کاهش مصرف سموم شیمیایی در فضای سبز ارومیه

علی شایگان، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: سازمان در راستای کاهش آلودگی‌های زیست محیطی اقدامات تلفیقی به صورت فیزیکی و بیولوژیک برای کنترل آفات و بیماری‌های موجود در فضای سبز شهری را مانند سال‌های گذشته در دستور کار خود قرار داده است.

کاهش چشم گیر هزینه‌های شهرداری یزد

مجید بی کی، رئیس سازمان فاوای شهرداری یزد از کاهش هشتصد میلیون تومانی هزینه‌های شهرداری خبر داد.

نوسازی پارک کودک "گلستان نوشیروانی" بابل

سید مجتبی حکیم، شهردار بابل گفت: مجموعه پارک کودک گلستان نوشیروانی ساماندهی و بهسازی شد.

کد خبر 425867

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری فضاي سبز شهرداري اروميه قطار شهری شهرداری مشهد شهرداری اراک مترو اتوبوس شهرداري شيراز حمل و نقل عمومي شهرداري تهران سازمان ورزش شهرداری تهران پروتکل های بهداشتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد از انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کیانوش کیامرز در تشریح اقدامات انجام‌شده در حوزه حفاری تونل‌های مترو اظهار داشت: در بحث حفاری تونل‌های مترو اکنون دو دستگاه حفار در خط سه و چهار در حال انجام حفاری تونل و سگمنت گذاری هستند.

وی افزود: درخط سه دستگاه حفار در جبهه غربی در حال حفاری باقی‌مانده تونل این خط به سمت الهیه است و اکنون به میدان امام علی (ع) رسیده و طبق برنامه‌‌ریزی‌های انجام‌ شده قرار است تا ظرف یک ماه آینده دستگاه حفار از زیر این میدان عبور کند.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد بابیان اینکه حفاری تونل خط چهار به طول 14.5 کیلومتر نیز توسط دستگاه حفار در حال انجام است اظهار کرد: تاکنون حفاری 4 کیلومتر از این مسیر انجام‌شده است و دستگاه حفار پس از عبور از میدان امام حسین(ع) که با دقت بسیار زیاد انجام شد در حال حاضر به چهارراه گاز رسیده و در حال انجام حفاری به سمت میدان شهدا است.

کیامرز ادامه داد: دستگاه‌های حفار فعال در تونل خط سه و چهار قابلیت این رادارند تا با سرعت بیشتری حرکت کنند اما این موضوع به تأمین منابع مالی مناسب بستگی دارد.

وی افزود: با توجه به تمرکز مدیریت شهری بر بهره‌برداری فاز اول خط سه اکنون بودجه کمتری به حفاری تونل‌ها اختصاص داده می‌شود، اما با رسیدن پول از محل انتشار اوراق مشارکت در شهریورماه امسال سرعت حفاری تونل‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت : محموله روغن آلوده به سموم مجوز مصرف ندارد
  • سازمان غذا و دارو مجوز مصرف روغن آفتابگردان آلوده به سموم را نمی‌دهد
  • وزارت بهداشت: محموله روغن آلوده به سموم مجوز مصرف ندارد
  • لازمه مدیریت کارآمد شهرها ایجاد شهرهای هوشمند است
  • آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان آغاز شد
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند