Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مبتلایان به کرونا در این استان با ۱۲۶ افزایش در ۷ خرداد به ۳۰۰۷ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر حسین فرشیدی امشب در گفت وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۲۶ مبتلای جدید به کرونا در هرمزگان افزوده شد و شمار مبتلایان قطعی به ۳۰۰۷ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۲۶ مبتلای جدید به کرونا در هرمزگان شامل بندرعباس ۹۹نفر، میناب ۱۷نفر، بستک ۳نفر، کیش ۲نفر، بندرلنگه ۲نفر، قشم ۱نفر، جاسک ۱نفر و بندرخمیر ۱نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به دو مورد فوتی ۲۴ ساعت اخیر، عنوان کرد: فوت‌شدگان یک روز اخیر۲ نفر در بندرعباس بوده‌اند که یک نفر مرد ۷۲ساله با سابقه بیماری قلبی و دیگری مرد ۵۸ساله با سابقه دیابت، فشار خون و بیماری قلبی بود.

به گفته فرشیدی، کل بهبودیافتگان از بین بستری‌شدگان بیمارستانی ۵۸۰ نفر هستند و کل بیماران تحت مراقبت خانگی نیز به ۲۳۰۸ نفر رسیده است. ۶۷ بیمار کرونایی نیز در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آمار کرونا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان

مسئولان وزارت صحت عامه طالبان در مراسم بزرگداشت روز جهانی مبارزه با بیماری مالاریا در کابل گفتند: درسال ۲۰۲۳ بیش از ۱۸۰هزار مورد ابتلا به بیماری مالاریا در کشور ثبت شده است.

به گفته مسئولان این آمار نسبت به سال ۲۰۲۲ حدود ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد.

بنابر اعلام این وزارتخانه، افغانستان از نظر شیوع مالاریا پنجمین کشور حوزه مدیترانه است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس