Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده بسیج عشایری کشورگفت: با شیوع ویروس کرونا، پیشگیری در اولویت زندگی عشایر قرار گرفت، به‌گونه‌ای که آسیبی از نظر بهداشتی و درمانی همچون مرگ و میر را در میان این قشر نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار نصرت‌اله سیف عصر امروز در رزمایش کمک مومنانه این شهرستان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای اجرای مواسات همدلی، اظهار کرد: ملت ایران همواره ثابت کرده‌اند در عرصه‌های مختلف به ندای رهبری لبیک گفته و به کمک آسیب‌دیدگان شتافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا در جهان و ایران، خیرین و نیک‌اندیشان بار دیگر به کمک آسیب‌دیدگان آمده و سختی‌های این مشکل جهانی را آسان و تهدیدی را به فرصت تبدیل کردند.

فرمانده بسیج عشایری کشور رزمایش مومنانه را  الگویی شایسته برای جهان دانست و افزود: جهان منتظر آثار تحریم ظالمانه رژیم کودک‌کش آمریکایی و به زانو درآمدن ملت ایران بود، اما همگان دیدند که ایرانی‌ها این تهدید را غنیمت دانستند و مانند همیشه سربلند از آزمون دشوار بیرون آمدند.

سیف بیان داشت: مدیریت پیامبرگونه مقام معظم رهبری و گوش به فرمان بودن ملت ایران و همدلی بین مردم و مسوولین است که توانسته امروز از ایران کشوری قدرتمند و الگو بسازد.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای جهان از ویروس کرونا آسیب بسیاری دیدند، گفت: اقتصاد برخی کشورهای مدعی ابرقدرت تا مرز فروپاشی رفت و مسائل سیاسی، اجتماعی و درمانی بسیاری نیز تحت تاثیر این ویروس جهانی قرار گرفت.

فرمانده بسیج عشایری کشور اظهار داشت: عشایر با فرهنگ خوبی که دارند با شیوع ویروس کرونا، پیشگیری را در اولویت زندگی خود قرار دادند، به‌گونه‌ای که آسیبی از نظر بهداشتی و درمانی همچون مرگ و میر را در میان این قشر نداشتیم.

سیف با اشاره به اطلاع‌رسانی‌های گسترده در بین جوانع عشایر جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: عشایر با رعایت تمامی پروتکل‌ها و دستور‌العمل‌های بهداشتی از آسیب‌های جانی کرونا در امان مانده‌اند اما همچون دیگر جوامع دچار خسارت‌های اقتصادی شده‌اند.

وی با بیان اینکه با کمک خیرین عشایری بیش از چهار میلیارد تومان جمع‌آوری شد، افزود: این کمک‌های نقدی و غیرنقدی در بین عشایر تقسیم شد، ضمن اینکه این روند حمایتی همچنان تا پایان شکست کامل ویروس کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش مرگ و میر مقام معظم رهبری عشایر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط اجتماعی در راستای ترویج ورزش همگانی بین خانواده‌ها با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه ساکنان محلات کم برخوردار در حال اجراست.

وی افزود: این جشنواره از روز گذشته در محله کوی وحدت از جمله مناطق کم برخوردار زنجان آغاز شده است و در ۲ منطقه دیگر شهر زنجان نیز اجرا خواهد شد.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها جشنواره نشاط اجتماعی آخر این هفته در  ارمغانخانه و هفته آینده نیز در شهرستان‌های خدابنده، ابهر و سلطانیه برگزار خواهد شد.

بهرامی با بیان اینکه با برگزاری اولین جشنواره در یکی از مناطق شهر زنجان، استقبال گروه‌های هدف را شاهد بودیم، گفت: جشنواره در قالب اجرای بازی‌های بومی و محلی در سه رشته دوزپا، طناب کشی، طناب زنی، چوب کشی و هفت سنگ برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان افزود: برگزاری و اتمام جشنواره و آسیب شناسی آن می‌تواند در برگزاری بهتر رویداد‌های مشابه در طول سال کمک کند.

دیگر خبرها

  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • 5 پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • هشدار احمدیان به کشور‌های میزبان مراکز امنیت سایبری صهیونیستی
  • پیشنهادات ایران برای ارتقای امنیت اطلاعات
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ۵ پیشنهاد ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختارهای جدید
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • هشدار احمدیان به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی