Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات ساخت ۱۶۰۰ واحد مسکونی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در آذربایجان شرقی و ۶۰۰ واحد مسکونی طرح برکت تبریز، ‌اظهار کرد: ‌در سال‌های گذشته نیز برخی از طرح های مسکن که در آذربایجان شرقی اجرا شده دارای نقیصه بوده یعنی متناسب با نیازهای مردم نبوده است.
وی ادامه داد: ‌ این مسکن ها متناسب با جمعیت هدف نیز نبودند یعنی کشش خانوارها هم به آنها کمتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 پورمحمدی تاکید کرد: البته اکنون چشم امید ما به اجرای طرح های کیفی ساخت مسکن توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره )،  بنیاد برکت و قرارگاه خاتم الانبیا است که اقدامات خوبی انجام داده اند.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: اکنون اهمیت مسکن بیش از گذشته بوده و علاوه بر اهمیت اقتصادی و فرهنگی ، از اهیت اجتماعی بالایی نیز برخوردار شده است. 

وی افزود: ممکن است در آینده مراکز فرهنگی و سینماها از حالت کنونی خارج شوند ولی مسکن از اهمیت بیشتری برخوردار شود و موضوع کرونا نیز این موضوع را ثابت کرد .

سهمیه آذربایجان شرقی از طرح برکت و مسکن های ساخت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیش از ۴۰ هزار واحد مسکونی است و از این تعداد ۱۸ هزار واحد مربوط به ساخت مسکن در شهرهای بیش از ۱۰۰ هزار نفر ، ۱۵ هزار مسکن در شهر جدید سهند و ۵ هزار واحد مسکن سهمیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای زیر ١٠٠هزار نفر می باشد.

برچسب‌ها ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان شرقی محمدرضا پورمحمدی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره آذربایجان شرقی محمدرضا پورمحمدی مسکن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره آذربایجان شرقی محمدرضا پورمحمدی مسکن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی با درخواست ساکنان شهر جدید سهند برای تمدید تخفیف عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر موافقت کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، مهرداد بذرپاش، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جریان سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی برای افتتاح تعدادی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند و یک مدرسه برای کودکان استثنایی، دستور داد که تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزاد راه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر تمدید شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی