Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان پرتاب دیسک ایران به بیان تجربه خود از به دست آوردن سلامتی بعد از ابتلا به کرونا پرداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از کانال المپیک، احسان حدادی درباره به دست آوردن سلامتی خود بعد از ابتلا به کرونا به صحبت پرداخت.

حدادی به دلیل ابتلا به این بیماری ، نزدیک به شش هفته تمرین را از دست داد ، اما گذشت زمان نیز او را برای اثبات توانایی خود مشتاق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: "من در این فصل تمرین خوبی داشتم اما ویروس کرونا  تمام برنامه‌های ما را بهم ریخت. این برای من دشوار بود ، اما من آموختم که شما همیشه نباید در پی دستیابی به موفقیت باشید.

این قهرمان جوانان جهان 2004 در مصاحبه اختصاصی از زادگاهش تهران به کانال المپیک گفت: "مهمترین چیز این است که همیشه یک فرد خوب باشید ، از زندگی استفاده کنید  و قدر سلامتی خود را بدانید."

اما وقتی این فرد 35 ساله در اواخر ماه مارس تلاش کرد تا از رختخواب خود خارج شود ، متوجه چیزهایی شد.

وی گفت: "این از والدین من شروع شده است ، آنها در حدود 20 مارس احساس خوبی نمی کردند. من برای آنها پخت و پز کردم ،  سوپ و آب پرتقال درست کردم و سعی کردم آنها را به سلامتی برگردانم. فکر می کردیم یک آنفولانزا است. سپس پس از دو روز ، یک روز صبح ، من نمی توانستم از رختخواب بیرون بیایم. تمام بدنم درد می کرد ، سرم می لرزید. فکر کردم چیز مهمی نیست و طی دو روز دیگر می توانم تمرین را از سر بگیرم. اما متاسفانه با هر روز، من بدتر و بدتر شدم. تا روز سوم ، احساس خیلی بدی داشتم.

فدراسیون [دو و میدانی] با من تماس گرفت و من به آنها گفتم ، "احساس خوبی ندارم". آنها تیمی را از بخش کرونا به خانه ما فرستادند که از همه ما آزمایش گرفتند. روز بعد پدرم و من تست هایمان مثبت شد. من نمی توانستم این را باور کنم! واقعاً خنده دار بود. مرد بزرگ کرونا دارد!" می دانستم که خوب می شوم. این فقط یک ویروس است.

احسان حدادی موانع زیادی را در چندین سال فعالیت ورزشی خود تجربه کرده است و اکنون ویروس کرونا یکی از این موارد است.

من اکنون پس از مبارزه با کرونا دوباره تمرین کردم. من اعتقاد دارم که من مثل یک اسب سفید هستم زیرا اسب همیشه صدمه دیده است ، اما آنها دوباره شروع می کنند. من مرد خوبی هستم خیلی می خندم. من به اخبار بد توجه نمی‌کنم.  بازی های المپیک 2008  را به دلیل مصدومیت از دست دادم اما آن را فراموش کردم. من روی تمرین تمرکز کردم و به لندن رفتم و مدال نقره را کسب کردم. بعد از لندن ، من همیشه مصدوم شدم.  2018 من در رتبه سوم جهان قرار داشتم. 2019 قهرمانی جهان برای من خوب نبود.

حدادی در ادامه صحبت خود گفت: من به دنبال حضوری موفق در المپیک توکیو هستم و مدال طلا را نشانه گرفته‌ام. اگر در المپیک توکیو حاضر باشم چهارمین المپیک من خواهد بود و من امیدوارم با مدال طلا همراه باشد و دومین مدالم را در المپیک کسب کنم. من الان فقط نقره المپیک را دارم و قهرمان نیستم. هنوز به پرتاب پنجم المپیک لندن فکر می‌کنم که خطا شد. اگر خطا نمی‌شد الان قهرمان المپیک بودم. من 20 سال است که در این ورزش هستم و مشکلات و موانع زیادی را دیدم و تجربه کردم.

قهرمان چهار دوره بازی‌های آسیایی مربی‌های زیادی دارد از جمله حسین توکلی قهرمان المپیک سیدنی در رشته وزنه‌برداری و مک ویلکینز ورزشکار آمریکایی که در پرتاب دیسک فعالیت می‌کرد.

حدادی در پایان گفت: برای من رقابت مثل جنگ است. مک به من چیزهای زیادی آموخت و به من گفت که از رقابت لذت ببرم و رقابت را به مانند سرگرمی بدانم. من تمرینات خیلی خوبی داشتم و از آن لذت می‌برم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احسان حدادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC

به گزارش "ورزش سه"، پیمان حدادی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد بدهی پرسپولیس به بانک شهر که حالا سهامدار این باشگاه است، گفت: می‌گفتند چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار بوده این باشگاه را خریده اما باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار است. تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام به دوتا باشگاه دادند برابر بوده. اقساط ریالی ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود. وام دو و نیم میلیون دلاری هم قرض الحسنه است.

او در مورد دریافت پاداش آسیایی بلوکه شده نزد ای‌اف‌سی گفت: ما از اینجا به بعد تلاش می‌کنیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که سه و نیم میلیون دلاری که نزد ای‌اف‌سی داریم، دو و نیم میلیون دلارش را با بدهی‌ای که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.

حدادی در مورد اینکه با واگذاری سهام پرسپولیس آیا بودجه تزریق می‌شود گفت: باتوجه به زیان‌هایی که باشگاه در سالهای گذشته متحمل شده، باشگاه پرسپولیس همانند استقلال مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند و حتما باید افزایش سرمایه بدهند. بهترین راحت‌ترین روشی که بانک‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، محل افزایش سرمایه است. بانک‌ها به صورت نقدی به سرمایه باشگاه اضافه خواهند کرد و آن وجوه با برنامه‌ریزی می‌تواند آن وجوه در باشگاه سرمایه‌گذاری شود‌. روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. تعهدات باشگاه باید انجام شود‌.

دیگر خبرها

  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • عدد ۶ برای پرسپولیس مقدس است/ از پتانسیل بانک ها استفاده می کنیم
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!