Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@22:35:11 GMT

مدیران ضعیف و ناتوان قبل از برکناری استعفا بدهند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۴۴۱۳

مدیران ضعیف و ناتوان قبل از برکناری استعفا بدهند

استاندار ایلام، گفت: مدیران ضعیف و ناتوان که انگیزه کار کردن ندارند، قبل از برکناری استعفا بدهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام عصر امروز در نشست مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای اشتغال استان ضمن انتقاد از انفعال و بی‌تحرکی برخی از مدیران گفت: عالم مدیریت صحنه تلاش و خدمت به مردم است و مدیران ضعیف و ناتوان که انگیزه کار کردن ندارند، قبل از برکناری استعفا بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضعیف بودن برخی از مدیران در ارزشیابی‌های به عمل آمده، گفت: مدیرانی که در گزارش عملکرد ضعیف ارزیابی شده‌اند دو حالت دارد یا در ارائه گزارش عملکرد خوب عمل نکرده‌اند که باید اصلاح کنند یا اینکه واقعا عملکرد ضعیفی داشته‌اند که لازم است استعفا بدهند تا آن‌ که توان کار و پاسخ‌گویی دارد، بیاید.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به دستاوردهای خوب به دست آمده در استان گفت: این دستاوردها در هر استان دیگر بود با آب و تاب آن را بازگو می‌کردند اما برخی از مدیران ما حتی توان تشریح و بازگو کردن این دستاوردها را که خود در آن نقش داشته‌اند، نداشتند و این از نشانه‌های مظلومیت دولت است.

وی ادامه داد: عدم دفاع از دستاوردها موجب نمایش ضعیف عملکرد مسوولان در بین مردم و باعث بدبینی در آنان می‌شود و از این بابت مسوولان مربوطه باید پاسخگوی اصحاب رسانه و فضای مجازی در تشریح عملکرد خود باشد. 

نماینده عالی دولت در استان در خصوص برخی قضاوت‌های دوگانه نسبت به گزارشات مرکز آمار از جانب برخی کنشگران فضای مجازی گفت: برخی با بولد کردن نرخ تورم استان سعی در پنهان کردن دستاوردهای استان دارند در حالی که اگر آن‌ها گزارش مرکز آمار را در مورد نرخ تورم قبول دارند چرا در ارتباط با دیگر گزارشات این مرکز چون کاهش نرخ بیکاری استان چنین نظری ندارند.

وی با اشاره به این مطلب که برخی علت تورم در استان را صرفا نظارت ضعیف بر بازار و توزیع کالا عنوان می‌کنند، افزود: این در حالی است که افزایش نرخ تورم به علل و عوامل گوناگونی از جمله گردش مالی، میزان نقدینگی، فرهنگ مالی، میزان عرضه و تقاضا و... دیگر موارد بستگی دارد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود از افزایش معافیت گازرسانی به واحدهای صنعتی و اقتصادی و تولیدی خبر داد و گفت: معافیت گازرسانی به واحدهای صنعتی و اقتصادی و تولیدی از ۲۴۰ میلیون تومان به ۴۸ هزار دلار به نرخ سامانه نیما افزایش یافته است.

وی ضمن اینکه از دستگاه متولی خواست که این مزیت را برای افراد ذی نفع به شکل گسترده اطلاع رسانی کند، افزود: افزایش سقف معافیت گازرسانی در کاهش هزینه‌ها، جلوگیری از تخریب محیط زیست و منابع طبیعی و جلوگیری از قاچاق سوخت موثر است.

انتهای پیام 

منبع: فارس

کلیدواژه: استعفا ایلام قاسم سلیمانی فضای مجازی استاندار ایلام استعفا بدهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور لیگ برتری استعفا داد

به گزارش " ورزش سه "، یکی از داوران لیگ برتری که اکنون در فوتبال در یک پست و مقام دیگر هم فعالیت می‌کند، سید علی اصغر مومنی است؛ داوری که این فصل دیدارهای حساسی را سوت زد و این هفته نیز در کوبل داوری دیدار تراکتور و استقلال حضور دارد.

سید علی اصغر مومنی که دو سال از شروع فعالیت او به عنوان رئیس هیات فوتبال شهرستان چالوس می‌گذرد، روز گذشته تصمیم گرفت از سمت خود استعفا دهد و پس از دو سال ریاست هیات را به شخص دیگری تحویل بدهد.

در دوران حضور او، کلاس‌های مختلف مربیگری فوتبال و فوتسال ایران و آسیا برگزار شد و همچنین در پایان نیم فصل شاهد این بودیم که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، یک شهرستان میزبان دوره دانش افزایی تمامی داوران لیگ برتر بود و این اتفاق به میزبانی هیات فوتبال شهرستان چالوس رقم خورد.

اسماعیل بابائی، دوست مدیر روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان چالوس تایید کرد که سید علی اصغر مومنی رئیس هیئت فوتبال این شهرستان از سمت خود استعفا داده و تنها در امر قضاوت به فعالیت خود در فوتبال ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • ببینید | علت باورنکردنی برکناری باسوادترین مدیر صدا و سیما به روایت رضا پورحسین
  • وزیر اول اسکاتلند استعفا داد
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • تظاهرات صهیونیست‌ها برای برکناری نتانیاهو + فیلم