Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نخستین جلسه هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان استان کرمان در سال ۹۹ هفتم خرداد به ریاست استاندار کرمان و حضور مجازی حسین خنیفر، رییس دانشگاه فرهنگیان کشور برگزار شد.

در این جلسه خنیفر از طریق ارتباط مجازی در سخنانی از استان کرمان به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های فراوان فرهنگی، تاریخی، آموزشی و پژوهشی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و نیز دارا بودن شخصیت‌های برجسته و مشاهیر بزرگی از جمله سردار  شهید حاج قاسم سلیمانی، به عنوان استانی شاخص، مهم و از قطب‌های فرهنگی و آموزشی کشور یاد کرد.

او اشتیاق و آمادگی خود را برای دیدار با استاندار کرمان و نیز حضور در مراسم کلنگ‌زنی احداث دانشگاه جامع فرهنگیان استان ابراز کرد و  از فدایی برای همکاری در اجرای طرح‌های دانشگاه قدردانی کرد.

خنیفر همچنین از استاندار کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، رییس دانشگاه فرهنگیان استان و سایر اعضای هیئت امنا به دلیل تلاش و همکاری برای  اختصاص زمین به منظور احداث دانشگاه جامع فرهنگیان استان قدردانی کرد. 

محمد جواد فدایی، استاندار کرمان ضمن تشکر از رییس دانشگاه فرهنگیان کشور، ابراز امیدواری کرد: برای توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان در استان، گام‌های مؤثر و بلندی برداشته شود.

عباس توان، رییس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان نیز در این جلسه ضمن اشاره به حضور فزاینده داوطلبان نخبه کنکور سراسری دانشگاه‌ها در کلیه گروه‌های آموزشی به ویژه در رشته‌های علوم انسانی در سال‌های اخیر، بر ضرورت ظرفیت‌سازی آموزشی، فرهنگی و رفاهی برای جذب دانشجو در این دانشگاه تاکید کرد و خواستار همکاری همه‌جانبه مؤسسات آموزشی، پژوهشی و اجرایی استان برای توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان شد.

برگزاری همایش ملی با عنوان آموزه‌های تربیتی مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تخصیص اعتبار استانی به دانشگاه فرهنگیان، تجاری‌سازی فضا‌های فیزیکی مشرف به خیابان پردیس‌های دانشگاه و نیز اختصاص ۶۰ هکتار زمین برای احداث دانشگاه جامع فرهنگیان استان از اهم مصوبات این جلسه بود.

 انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان سردار سلیمانی رییس دانشگاه فرهنگیان فرهنگیان استان استاندار کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی برگزار شد.

برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد