Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر ساری درباره عدم حضور بانوان در مراسم افتتاح پارک بانوان در ساری گفت: این پارک باعنوان پارک بانوان نامگذاری شده و نامش تغییر نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عناوین «افتتاح مردانه پارک زنانه در ساری بدون حضور بانوان» خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در توضیح این سوژه آمده است، چرا پارک بانوان شهر ساری با حضور جمعی از مسؤولان و بدون حضور حتی یک بانو افتتاح شد؟

رئیس شورای اسلامی شهر ساری در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در مراسم افتتاح این پارک تعدادی از بانوان حضور داشتند.

علیجان شمشیربند با بیان اینکه این پارک با عنوان پارک بانوان نامگذاری شده و نامش تغییر نمی‌کند، افزود: این پارک متعلق به بانوان است ولی احتمال دارد برخی ایام هفته شاهد حضور خانواده باشیم که البته آن روزها نیز قرار است مشخص شود که چه روزهایی  در هفته شاهد حضور خانواده خواهیم بود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

 

منبع: فارس

کلیدواژه: پارک بانوان مازندران ساری پارک بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد

رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود و نیز حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» وارد سریلانکا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جریان این سفر یک روزه ابتدا به همراه رئیس جمهور سریلانکا ابرپروژه چند منظوره ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به شکل رسمی افتتاح خواهند کرد و سپس مراسم استقبال رسمی از دکتر رئیسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو برگزار خواهد شد.

دیدار دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی دیگر برنامه‌های این سفر هستند.

کد خبر 747409

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • جمیله علم الهدی در پاکستان، «بانوی اول» شد /تصاویری از حضور در مراسم افتتاح با عینک آفتابی
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا
  • ورود رئیس جمهور به سریلانکا
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد