Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@16:15:57 GMT

نتایج آزمون سراسری ۹۹ اواخر شهریور اعلام می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۶۴۸۸

منصور غلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، در پاسخ به برخی شایعه ها مبنی بر احتمال تغییر زمان برگزاری آزمون سراسری که قرار است ۳۱ مرداد ماه سال جاری برگزار شود، تاکید کرد: تاریخ برگزاری آزمون سراسری قطعی شده است و تغییر نخواهد کرد.

وی افزود: با توجه به زمان لازم مورد نیاز برای تصحیح پاسخ نامه ها و انتخاب رشته ها از سوی داوطلبان که به طور حتم نیازمند یک زمان مشخص است، نمی توانیم تغییری در برگزاری آزمون سراسری ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: حتی برای رشته های متمرکز که در واقع با آزمون عملی و مصاحبه همراه است، به وقت اضافی و بیشتری برای گزینش داوطلبان نیازمندیم و بر این اساس نمی توانیم تغییری در زمان برگزاری آزمون ایجاد کنیم. 

غلامی همچنین تصریح کرد: طبق همین برنامه ریزی انجام شده نتایج کنکور ۹۹ در نهایت اواخر شهریورماه سال جاری اعلام خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به اینکه شروع ترم پاییز دانشگاه ها از چه تاریخی خواهد بود، بیان کرد: تمام تلاش ما این است داوطلبانی که امسال پذیرفته می شوند، بتوانند ترم آینده را با یکی دو هفته تاخیر از نیمه دوم مهرماه شروع کنند.

وزیر علوم گفت: برخلاف برخی زمزمه ها که ترم پاییز دانشگاه ها از بهمن ماه شروع می شود، این به هیچ عنوان برنامه وزارت علوم نیست و تمام تلاش ما این است که ترم پاییز با چند روز تاخیر از نیمه دوم مهرماه آغاز شده، پذیرفته شدگان وارد دانشگاه شوند و شروع به تحصیل کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: برگزاری آزمون آزمون سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دبیر جشنواره گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود.    موتورچی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.   وی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.   موتورچی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود.    وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • نتایج لاتاری ۲۰۲۵ اعلام شد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند