Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام مهم و عالی رتبه که نقش مهمی در تحقیقات مربوط به ارتباط روسیه و رئیس جمهور فعلی آمریکا داشته، قرار است هفته آینده در مجلس سنا شهادت دهد. ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، رود رزنشتاین معاون سابق دادستان کل آمریکا که نقش کلیدی و مهمی در تحقیقات مربوط به ارتباطات کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ در سال 2016 با روسیه داشته، قرار است هفته آینده در کمیته قضایی مجلس سنا حاضر شده و درباره این تحقیقات شهادت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیندسی گراهام رئیس کمیته قضایی سنای آمریکا تاکید کرد: رزنشتاین اطلاعات و اسناد جدیدی را درباره اقدامات و فعالیت های نظارتی فدرال ارائه خواهد کرد.

حضور بازپرس پرونده روسیه در کنگره آمریکا به تعویق افتاد

رزنشتاین در سال 2017 میلادی رابرت مولر را به عنوان بازپرس ویژه پرونده تحقیقات ترامپ- روسیه انتخاب کرد. وی قرار است 3 ژوئن در کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا درباره تحقیقات اف بی آی از مقام های کارزار انتخاباتی ترامپ ، شهادت دهد.

ترامپ و متحدان جمهوریخواه وی مدعی هستند که این تحقیقات با هدف لطمه زدن به نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری تدارک دیده شده است.

مراسم استماع اظهارات رزنشتاین یک روز قبل از رای گیری کمیته قضایی مجلس سنا درباره لزوم احضار وی، جیمز کومی مدیر سابق اف بی آی و سایر مقام های ارشد دولت اوباما برای شهادت دادن درباره تحقیقات جنجالی روسیه-ترامپ است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ دونالد ترامپ کمیته قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات از برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان خبر داد و گفت: متصدی این مجتمع ورزشی برکنار شده است.

عباس نوروزی، در گفت‌وگو با مهر، در خصوص فیلم منتشر شده از مجموعه ورزشی شهدای لواسان که در آن مکان ورزشکاران آقا و خانم بدون حجاب و به صورت مختلط تمرین می‌کردند، گفت: پس از آگاهی از این اقدام رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

نوروزی از معرفی افراد خاطی توسط سرپرست شهرداری لواسان خبر داد و گفت: با این افراد برخورد قضائی و مسؤولان و متصدیان مجموعه ورزشی برکنار شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات عنوان کرد: با پایان تحقیقات پرونده جهت ادامه رسیدگی برای مرجع قضائی ارسال می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بیان مسائل لواسانی‌ها به رئیس قوه قضائیه از زبان امام جمعه حکم شرعی ورزش مختلط چیست؟

دیگر خبرها

  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد