Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@11:50:32 GMT

پیشکش معنوی خوشنویسان ابهر به مدافعان سلامت

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۶۹۲۸

پیشکش معنوی خوشنویسان ابهر به مدافعان سلامت

آثار ارزشمند کتابت شده خوشنویسان ابهر در همایش بهار مهربانی، به پاس قدردانی از زحمات کادر درمانی و پزشکی ابهر، طی مراسمی با همراهی مسؤولین شهرستان به مبارزان و ایثارگران خط مقدم کرونا اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هفتمین همایش کتابت قرآن حکیم با عنوان بهار مهربانی به همت انجمن خوشنویسان شعبه ابهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر در دو بخش اصلی و مسابقه برگزار شد و هنرمندان بازتاب معنویت، هنر و اندیشه خود را که با کلام وحی همراه شد علاوه بر نمایش به صورت نمایشگاه مجازی، به مدافعان سلامت شهرستان اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن خوشنویسان شعبه ابهر در مورد اهداف برگزاری این همایش گفت: همایش کتابت قرآن حکیم و نمایشگاه مجازی در ماه مبارک رمضان به نام «بهار مهربانی» با استقبال خوب خوشنویسان دوره‌های عالی، ممتاز و فوق ممتاز ابهر و همراهی هنرمندانی از خدابنده، خرم‌دره و زنجان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در ماه پربرکت رمضان صورت گرفت.

محسن عطوفی در ادامه گفت: مراسم اهدای آثار کتابت کلام کریم که بخش جنبی همایش رمضان امسال بود به مناسبت عید سعید فطر و طی مراسم جداگانه در بیمارستان‌های امدادی، الغدیر و امید ابهر با حضور رؤسای سه بیمارستان و کادر درمانی انجام شد.

وی افزود: در این مراسم اعضای شورای انجمن خوشنویسان و پیشکسوتان خوشنویس را مسؤولان شهری؛ امام جمعه، معاون فرماندار، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست شبکه بهداشت و درمان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابهر همراهی کردند تا با حضور خود مایه امیدواری و دلگرمی ایثارگران سلامت باشند. 

رئیس انجمن خوشنویسان شعبه ابهر افزود: در مراسم دیداری که با کادر درمانی صورت گرفت، هنرمندان خوشنویس در راستای تقدیر و تکریم از مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان بخش کرونا، هدایای معنوی و آثار ارزشمند خود را به همراه لوح تقدیر به دکتر کوروش شعبانی، ریاست شبکه بهداشت و درمان، دکتر غلامرضا بیگدلو، دکتر علی عماری و دکتر شعبان علوی رؤسای بیمارستان‌ها، دکتر منصور علیمردانی، دکتر جواد حسینخانی، دکتر فائضه پور محمدی و پرسنل زحمتکش درمانی بخش کرونا اهدا کردند.

عطوفی در پایان از همراهی صمیمانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر، همکاری و حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر ابهر، فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان که انجمن خوشنویسان را در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه یاری کردند تشکر کرد.

انتهای پیام/2308/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت درمان قرآن فرهنگ تجلیل ابهری مدافعان سلامت انجمن خوشنویسان بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

گردهمایی ۳ روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاههای سراسر کشور از پنجم اردیبهشت ماه در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرده است.

در این نشست سخنرانان پیرامون موضوعات و اهداف همایش، سخنرانی ها و پژوهش‌های خود را ارائه کردند.

برگزاری کمیسیون نیازسنجی نیازهای بهداشت سلامت و درمان دانشجویان، کمیسیون بهداشت محیط (اماکن، بهداشت مواد غذایی پسماند و سلامت)، کمیسیون پیشگیری و مداخله در رفتارهای خودآسیب رسان، کمیسیون توسعه فعالیت‌های کانون‌های همیاران سلامت روان، کمیسیون آسیب شناسی خدمات مشاوره و راهکارهای جذب حداکثری دانشجویان، کمیسیون بررسی اجباری شدن درس مهارت‌های زندگی، کمیسیون پیشگیری از مصرف دخانیات و سوء مصرف مواد، کمیسیون دانشگاه، اشتغال و امید به آینده از برنامه های دیگر این همایش بود.

کمیسیون ایمنی و سلامت شغلی و تحصیلی(ارگونومی، ایمنی و سلامت دانشجویان)، کمیسیون راهکارهای دریافت حمایت از سایر سازمان‌ها یا خیرین، کمیسیون آسیب شناسی قابلیت‌های کارشناسان مراکز مشاوره، کمیسیون آموزش بهداشت و ارتقای دانش و مهارت‌های سلامت، کمیسیون آسیب شناسی خدمات مشاوره و راهکارهای جذب حداکثری دانشجویان، کمیسیون تکمیل و راه اندازی سامانه سام HSE مطرح شده در کمیسیون ایمنی و سلامت شغلی و تحصیلی نیز در این همایش برگزار و نتایج هر کمیسیون جمع‌بندی شد.

این همایش امروز هفتم اردیبهشت ماه با اعلام مراکز مشاوره برتر دانشگاههای کشور به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران