Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه مدیرکل تراشی و پخش مکالمات تلفنی چنان ضربه‌ای به پیکره ورزش استان زد که تا سال‌های سال درمان نمی‌شود پروژه‌ای که هر روز یک نورچشمی برای سکان این مدیریت فوق تخصصی کت و شلوار می‌دوختند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یکی از مشکلاتی که در سال‌های اخیر موجب ایجاد رکود و سکون در ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد شده موضوع بکارگیری روسای هیئت‌های ورزشی به دلخواه سیاسیون به خصوص نمایندگان  مجلس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، هر چند به ویژه در طول چهار سال اخیر مدیریت ورزش استان از سوی وزارت ورزش به دست افراد تخصصی و سرد و گرم چشیده در ورزش سپرده شد و اکثریت قریب به اتفاق ورزشکاران استان از تیم مدیریتی ورزش و جوانان رضایت دارند و این رضایت در طول همه ادوار بی‌سابقه بوده اما باید پذیرفت که اعمال سلیقه در انتخاب هیئت‌های ورزشی استان همواره وجود داشته و در دوره اخیر بسیار پر رنگ‌تر از گذشته بوده است.

 شاید یکی از دلایل رکود ورزش استان علی‌رغم تلاش‌های بی‌وقفه مدیریتی این حوزه همین بکارگیری‌ها و دلسرد کردن نخبگان ورزشی بوده است.

اگر به مدیریت برخی از هیئت‌های ورزشی نگاه کنیم افراد غیر مرتبط در راس هیئت‌ها دیده می‌شوند که هیچ سنخیتی با رشته ورزشی و هیئت مذکور ندارند.

متاسفانه در کنار آن، برخی افراد تخصصی در هیئت‌های ورزشی استان گمارده شدند که هر چند با رشته ورزشی قرابت داشته‌ا‌ند اما افرادی متعهدتر و متخصص‌تر از این افراد وجود داشته‌ا‌ند که به ناحق و با سیاسی‌کاری کنار گود مانده‌ا‌ند و نورچشمی‌ها جای آن‌ها را در رأس هیئت‌های ورزشی گرفته‌ا‌ند.

در سال‌های اخیر سنگ‌اندازی در کار مدیریت ورزش و جوانان استان به حد اعلای خود رسید و علی‌رغم همه اعتمادی که ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی به مدیریت تخصصی ورزش استان داشتند همین مخالفت‌های بی‌جا غرض ورزانه و غیر حرفه‌ای موجب رکود و سکون در ورزش استان شد.

پروژه مدیرکل تراشی و پخش مکالمات تلفنی چنان ضربه‌ای به پیکره ورزش استان زد که تا سال‌های سال درمان نمی‌شود پروژه‌ای که هر روز یک نورچشمی برای سکان این مدیریت فوق تخصصی کت و شلوار می‌دوختند. 

با همه این مشکلاتی که ایجاد شد اما ورزش کهگیلویه و بویراحمد به لطف هدایت نسبتاٌ صحیح و تخصصی باز هم به نسبت ادوار گذشته‌ که دخالت‌های کمتری می‌شد موفقیت‌های بهتر و بیشتری کسب کرد اما بپذیریم که دوره طلایی ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد گرفتار خودمحوری و کینه‌توزی افرادی شد که با ورزش کمتر مانوس بودند.

در یک قلم پی‌گیری افراد مساله‌دار در مرکز برای رفع مشکل حضور در انتخابات باعث رکود رشته ورزشی شد که تا سال‌ها در رکود و سکون خواهد ماند  

این گروه در حالی دخالت بی‌جا در ورزش استان می‌کردند و به دنبال چینش نیروهای خود در بدنه ورزش بودند که در روز روشن و چشم در چشم خودشان تیم فوتبال شهرداری یاسوج از صحنه روزگار محو شد و تیم فوتبال نفت و گچساران نیمه جان شد و در حمایت از دسته‌جات ورزشی نه تنها کمکی نکردند بلکه با سنگ اندازی‌های آن‌ها ورزش حرفه‌ای استان عقبگرد داشت.

به گزارش فارس با این روزگاری که بر سر ورزش استان رفت امید است روزهای آفتابی ورزش استان را شاهد باشیم و در مدیریت هیئت‌های ورزشی که بیشتر آن‌ها در دست متخصصین کاردان نیست تجدید نظر شود.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش رکود کهگیلویه و بویراحمد ورزشی کهگیلویه و بویراحمد هیئت های ورزشی ورزش استان هیئت ها سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران

 به گزارش "ورزش سه"، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم انتساب امیرحسین منظمی آمده است: «احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

رزومه امیرحسین منظمی به شرح زیر است:
«دکترای تخصصی مدیریت ورزش از دانشگاه تهران در سال 1394
بازیکن و مربی اسبق تیم ملی
مدیر سلامت، ورزش و آموزش دبير خانه شورایعالي مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی كشور
عضو هيات مدیره سازمان ورزش شهرداری تهران
مدیر ورزش شهرداری منطقه ۱۴ تهران
مشاور ورزشي شهرداری مناطق ۱۴،۱۸،۲۱ تهران
رئيس انجمن واليبال شهرداری تهران
رئيس اداره تربيت بدني دانشگاه تربيت دبير شهيد رجایي
مدیر گروه آموزشي مدیریت دانشکده علوم ورزشي دانشگاه شهيد رجایي
عضو هييت ریسه فدراسيون واليبال جمهوری اسلامي ایران
عضو هيئت رئيسه هيئت واليبال استان تهران
مدیر تيم‌های ملي واليبال جمهوری اسلامي ایران
مدیر تيم‌های ملي واليبال جمهوری اسلامي ایران
رئيس انجمن واليبال فدراسيون ناشنوایان
رئيس انجمن واليبال دانشگاه پيام نور كشور
مدیر عامل باشگاه كهمان نوین لرستان
قائم مقام مدیر عامل باشگاه فرهنگي ورزشي متين وارنا صالحين ورامين
ریيس كميته بازاریابي انجمن مدیریت ورزشي كشور
عضو انجمن علمي مدیریت ورزشي كشور
مشاور عالي ورزشي فدراسيون ناشنوایان
عضو هيات رییسه پنل مدیریت ورزشي در همایش ملي یافته‌های نوین در علوم ورزشي
نماینده جامعه كميته اخلاق در پژوهش‌های زیست پزشکي پژوهشکده گوارش و كبد دانشگاه شهيد بهشتي
عضو كارگروه ویژه گردشگری جام جهاني فوتبال ۲۰۲۲ قطر
مدیر اجرایي مسابقات ليگ جهاني واليبال در سال ۲
دبير قطب یازده غذا و داروی كشور
عضو كميته علمي سيزدهمين همایش بين المللي علوم ورزشي
رییس انجمن واليبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي كشور

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند