Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تست کرونای 2 بازیکن و 1 کادر اجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان مثبت اعلام شد.
به گزارش آریا، صنعت نفت آبادان آخرین تیم لیگ برتری بود که تست های الزامی پروتکل بهداشتی مسابقات را انجام داد. براساس پزشک این باشگاه با اعلام نتایج آزمایش PCR ، تست سه عضو از اعضای این تیم مثبت بوده است. مهدی موسوی پزشک تیم نفت آبادان درخصوص نتیجه تست کرونای بازیکنان این باشگاه گفت: در راستای پروتکل اعلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون فوتبال ما در باشگاه صنعت نفت آبادان اولین مرحله تست کرونا از کلیه بازیکنان، مربیان و کادر اجرایی مطابق پروتکل تست گرفته شد که متأسفانه نتیجه آزمایش 3 نفر مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: این 3 نفر متشکل از 2 بازیکن و یک نفر از کادر اجرایی باشگاه هستند که مطابق دستورالعمل‌های اعلامی این افراد تا بهبودی نهایی و انجام تست مجدد از این افراد، آن‌ها قرنطینه می‌شوند. پزشک تیم فوتبال صنعت نفت افزود: با توجه به اینکه تعداد بازیکنان تست مثبت ما کمتر از 5 نفر است  ما تمرینات را با رعایت تمامی نکات بهداشتی و‌ضدعفونی کردن تمامی اماکن تمرینی از فردا پنجشنبه زیر نظر کادرفنی از سر می‌گیریم.
پس از مثبت اعلام شدن تست 5 عضو باشگاه فولاد خوزستان و 7 عضو باشگاه گل گهر سیرجان، امروز (پنج شنبه 8 خرداد 99) خبر مثبت اعلام شدن تست کرونای 3 عضو یکی دیگر از باشگاه های لیگ برتری اعلام شد.
به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان، دکتر سید مهدی موسوی پزشک تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص نتیجه تست کرونای بازیکنان گفت:
در راستای پروتکل اعلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون فوتبال، در باشگاه صنعت نفت آبادان اولین مرحله از تست کرونا از کلیه اعضای باشگاه مطابق پروتکل تست گرفته شد که متاسفانه نتیجه تست 3 نفر مثبت بوده است.
دکتر موسوی ادامه داد:
این 3 نفر متشکل از 2 بازیکن و 1 کادر اجرایی باشگاه هستند که مطابق دستورالعمل‌ های اعلامی، این افراد تا بهبودی نهایی و انجام تست مجدد قرنطینه می‌شوند.
پزشک تیم فوتبال صنعت نفت اظهار داشت:
با توجه به اینکه تعداد بازیکنان تست مثبت ما کمتر از 5 نفر است تمرینات را با رعایت تمامی نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن تمامی اماکن تمرینی از امروز (پنجشنبه 8 خرداد 99)  زیر نظر کادرفنی از سر می‌گیریم.
دکتر مهدی موسوی با یادآوری این نکته که سلامتی اعضای جامعه به ویژه ورزشکاران از اولویت های همیشگی باشگاه صنعت نفت بوده است، گفت:
امیدواریم بتوانیم بار دیگر در محیطی سالم، هیجان و نشاط را به جامعه به ویژه هواداران خونگرم آبادانی اهدا کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: باشگاه صنعت نفت آبادان کرونا باشگاه صنعت نفت آبادان کادر اجرایی تست کرونای تست کرونا اعلام شد پزشک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم

امید صالحیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره برتری صنعت نفت آبادان برابر مس رفسنجان و افزایش امید تیم صنعت برای بقا در لیگ برتر اظهار کرد: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم. کسب ۳ امتیاز این دیدار برای ما حیاتی بود و اگر خدای ناکرده برنده نمی‌شدیم باید با لیگ برتر خداحافظی می‌کردیم. این پیروزی ارزشمند اگرچه با برتری یک بر صفر بود، اما ۳ امتیاز آن امید به بقا در لیگ برتر را به مردم آبادان بازگرداند. با بردی که به دست آوردیم انگیزه تیم برای کسب پیروزی در دیدار‌های بیشتر شد.  

وی ادامه داد: فراموش نکنیم تمامی تیم‌های رقیب ما بازی‌های سخت خود را برگزار نکرده‌اند یا اینکه با هم بازی دارند. در حالی که صنعت نفت بازی‌های سخت خود را گذرانده است. از لحاظ روحی روانی در بهترین شرایط هستیم و هواداران هم انرژی مثبت به تیم می‌دهند تا صنعت نفت در لیگ برتر ماندگار شود. خیلی امیدوار به نتایج بازی‌های بعدی خود هستیم. هفته آینده با آلومینیوم در اراک بازی داریم و امیدوارم تمامی بازیکنان آماده بازی باشند. صنعت نفت در هر ۴ بازی باقیمانده با هدف کسب پیروزی به میدان می‌رود، چون برای ماندن در لیگ برتر تا پایان فصل محکوم به پیروزی هستیم. باید از آبرو و حیثیت فوتبال خوزستان دفاع کنیم و بتوانیم نماینده این شهر فوتبال خیز را در لیگ برتر نگه داریم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته