Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری از توزیع ۱۰۰ پرس غذای گرم‌ توسط کانون سالار شهیدان شهرکرد بین نیازمندان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای دستگیری از نیازمندان و عمل به فرامین رهبری مبنی بر اجرای طرح رزمایش مواسات و همدلی صورت گرفت.

«احسان طاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: این رزمایش امسال و در شرایطی که شیوع ویروس کرونا همچنان کسب و کار، زندگی و معیشت اقشار آسیب پذیر را تحت تأثیر قرار داده است با مشارکت سایر ارکان مسجد اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: این بسته های غذایی با حفظ کرامت انسانی بین خانواده های نیازمند که از قبل توسط اعضای کانون شناسایی شده توزیع شد.

 

وی گفت: توزیع یکصد پرس غذای گرم‌ توسط کانون سالار شهیدان شهرکرد بین نیازمندان در راستای دستگیری از نیازمندان و عمل به فرامین رهبری مبنی بر اجرای طرح رزمایش مواسات و همدلی انجام شده است.

 

طاهری به پیشتازی کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد در اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه اشاره کرد و افزود: ضدعفونی و گندزدایی مسجد، تهیه و توزیع بسته های غذایی، نذر قربانی، توزیع غذای گرم، توزیع اقلام بهداشتی، برگزاری پویش «در خانه بمانیم»، راه اندازی کانال مجازی «صد ثانیه با قرآن»، ختم قرآن به صورت مجازی در ماه رمضان، مسابقه نقاشی روز قدس و برگزاری نماز عید سعید فطر از جمله فعالیت های این کانون در ایام کرونا بوده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: این فعالیت ها در قالب طرح ملی «راهکار» صورت می گیرد و در سامانه بچه های مسجد نیز به ثبت می رسد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد کمک به نیازمندان سالار شهیدان غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین