Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:51:12 GMT

عوارضی تردد شهر آبیک جابجا شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۱۵۳

عوارضی تردد شهر آبیک جابجا شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرخ زاد معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: چند شهر مهم و پرجمعیت استان قزوین در مجاورت آزادراه تهران - قزوین قرار دارند که شهروندان این شهر‌ها و همچنین صنعتگران و کارگران شهرک‌های صنعتی مستقر در شهرستان آبیک برای دسترسی به شهر قزوین به عنوان مرکز استان از این آزادراه استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: پیش بینی شده بود که یکی از عوارضی ها‌ی تردد در آزادراه تهران به قزوین بعد از شهر آبیک مستقر شود که در صورت استقرار این عوارضی شهروندان آبیک باید برای سفر و تردد به قزوین دو مرحله عوارض تردد پرداخت می‌کردند.

معاون عمرانی استاندار گفت: با توجه به درخواست شهروندان و اصرار و پیگیری مدیریت و مسئولان استان عوارضی تهران به قزوین به قبل از شهر آبیک از سمت تهران انتقال پیدا کرد.

فرخ زاد افزود: شهروندان آبیک برای سفر به قزوین از اتوبان تهران به قزوین یک مرحله در عوارضی شهر محمدیه عوارض تردد پرداخت خواهند کرد.

به گفته او، همه پلاک‌های ۷۹ و پلاک عمومی سواری و مینی بوس و اتوبوس نیزبرای تردد از تخفیف ۵۰ درصدی عوارض برخودار می‌شوند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عوارض آزادراه استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان

مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امداد و نجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵ پونک و ۹ شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.

روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی