Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@17:26:16 GMT

آیفون 12 چه زمانی وارد بازار می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۲۲۸

آیفون 12 چه زمانی وارد بازار می‌شود؟

به گزارش صدای ایران، شرکت اپل همیشه یک روند نسبتا ثابت برای رونمایی از گوشی‌های جدید خود داشت که در اواخر تابستان انجام می‌شد، اما اکنون این روند تغییر کرده است و احتمالا شاهد رونمایی از گوشی جدید در اواخر نوامبر خواهیم بود که احتمالا برابر با اوایل آذر ماه است.

البته پیش بینی می‌شد که به علت شیوع کرونا عرضه گوشی جدید شرکت اپل با تاخیر مواجه شود، اما به نظر می‌رسد این تاخیر کمی بیشتر از حد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش جدید پیش بینی شده است که میزان تولید ۳۵ میلیون واحد تولید آیفون در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ رخ خواهد داد و این رقم حدود ۱۳ درصد کمتر از میزانی است که در مدت مشابه سال گذشته انجام شده است.

صرف نظر از تاریخ واقعی عرضه آیفون ۱۲، ما باید انتظار ۴ مدل جدید را داشته باشیم که همه آن‌ها از اتصال ۵G پشتیبانی می‌کنند و از پنل‌های OLED با شکاف‌های کوچکتر بهره می‌گیرند. قطر‌های صفحه نمایش نیز احتمالا شامل دو مدل ۵.۴ و ۶.۷ اینچی و دو مدل ۶.۱ اینچی است. از لحاظ طراحی ما انتظار شباهت‌هایی با آیپد پرو را داریم.

انتظار می‌رود اپل چیپست A۱۴ خود را بر اساس فرایند ۵ نانومتری TSMC آغاز کند. حافظه رم در آیفون‌های سطح ۵.۴ "و ۶.۱" از ۴ گیگابایت شروع می‌شود در حالی که مدل‌های ممتاز ۶.۱ "و ۶.۷" دارای ۶ گیگابایت رم و حافظه حداکثر ۵۱۲ گیگابایت خواهند بود. همچنین در مورد گزینه ذخیره سازی پایه ۱۲۸ گیگابایتی، جایگزین نسخه فعلی ۶۴ گیگابایتی شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران اپل آیفون ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون

به نقل از پایگاه خبری استریتس تایمز، منابع متعددی گفته‌اند ارتش کره جنوبی به تازگی در حال بررسی ممنوعیت گسترده آیفون در ساختمان‌های نظامی به دلیل افزایش نگرانی‌ها نسبت به نشت احتمالی اطلاعات حساس از طریق ضبط صدا است.

این منابع یعنی گروهی از افسران درجه دار که نخواسته‌اند نامشان فاش شود، گفته‌اند که فرماندهی نیروی هوایی کره جنوبی ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین) اطلاعیه‌ای داخلی در سرور اینترانت خود منتشر و در آن استفاده از هر دستگاهی که قابلیت ضبط صدا دارد و به برنامه‌های شخص ثالث اجازه نمی‌دهد که کارکرد‌های اصلی را کنترل کنند را از تاریخ ۱ ژوئن (۱۲ خرداد) ممنوع اعلام کرد. گوشی موبایل‌های آیفون نیز مشمول این ممنوعیت هستند.

بر اساس این اطلاعیه، تصمیم ممنوعیت استفاده آیفون در ارتش کره جنوبی در جلسات مشترک ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی این کشور واقع در «گه ریونگ ده» در استان «چونگ چونگ جنوبی» اتخاد شده است.

در این اطلاعیه آمده است: ممنوعیت هر نوع ضبط صدا، نه تنها ارتباطات رسمی شامل جلسات، مکالمات اداری، اعلامیه‌های کاری و شکایات و مشاوره با مردم، بلکه برای ارتباطات غیررسمی مانند تماس‌های تلفنی خصوصی (داخل ساختمان‌های نظامی) را شامل می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، تعمیم دادن احتمالی این ممنوعیت به تمام واحد‌های تابعه درحال بررسی است. فرماندهی ارتش کره جنوبی این ممنوعیت را از آوریل (فروردین-اردیبهشت) به صورت آزمایشی اجرایی کرده است. اگر این ممنوعیت تعمیم یابد، احتمالا از «گه ریونگ ده» فراتر می‌رود و همه واحد‌های دیگر در سرتاسر کره جنوبی را در بر می‌گیرد.

دستگاه‌هایی که قرار است ممنوع شوند، انواع ساعت‌های هوشمند را نیز شامل می‌شوند.

در حال حاضر، تخمین زده می‌شود که حدود ۱۰ هزار کادر نظامی شامل حدود ۶ هزار افسر در مرکز دفاع «گه ریونگ ده» مشغول به کار باشند. به دلایل امنیتی، تعداد دقیق آنها فاش نمی‌شود.

اگر این ممنوعیت به تمام واحد‌های تابعه تعمیم پیدا کند، تقریبا ۵۰۰ هزار کادر نظامی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود