Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس کل دادگستری استان دستور ویژه ای برای پیگیری موضوع و برخورد با مسببین و هرگونه سهل انگاری در برخورد با آتش سوزی جنگلهای گچساران صادر کرد.

دکتر حسن نگین تاجی در دستوری به دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران تأکید کرد: موضوع آتش سوزی جنگل های گچساران باید به صورت ویژه بررسی، هرگونه گونه اقدام عمدی یا قصور در موضوع دقیقا کاوش، و در صورت لزوم تشکیل پرونده قضایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام ارشد قضایی استان در این نامه‌ به دادستان عمومی و انقلاب گچساران تصریح کرد: با توجه به آتش سوزی وسیع جنگل های گچساران، لازم است دادستان ورود موثر کرده و برای علل و عوامل محیطی یا اداری، قصورهای صورت گرفته در روند اطفاء آتش سوزی، گزارش و در صورت وجود هر گونه جرم مراتب را تشکیل پرونده رسیدگی قضایی کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، نگین تاجی در همین زمینه اظهار کرد: این قابل پذیرش نیست در منطقه ای مانند گچساران، چنین حریقی با این وسعت اتفاق بیفتد و این حجم از خسارت را بر محیط زیست و زیست بوم منطقه وارد نماید، و پیش بینی این بحران صورت نگرفته یا مدیران در خصوص موضوع برنامه ‌ریزی دقیقی انجام نداده باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد آتش سوزی جنگلی آتش سوزی جنگلهای گچساران دادستان گچساران آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی، به اتفاق جمعی از معاونان دادستانی، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در برنامه ملاقات مردمی، ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان و استماع اظهارات آنان، به درخواست‌ها و مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده‌ها صادر کرد.

برنامه ملاقات مردمی دادستان تهران، در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی رئیس قوه قضائیه و همچنین برنامه‌های عملیاتی دادسرا مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضائی با مردم و تکریم ارباب رجوع، روز چهارشنبه هر هفته در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، واقع در میدان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ هدف از برگزاری این برنامه، افزایش نظارت دادستانی بر عملکرد دادسراها و تسریع در گره گشایی از کار مردم است و متقاضیان می‌توانند با برقراری تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به ساختمان مرکزی دادسرا و اخذ نوبت قبلی، با دادستان و معاونان وی دیدار و گفت‌وگو کنند.

کد خبر 6094076

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • لزوم توجه جدی دادستان‌ها به عملکرد حوزه‌های تحت امر/ اهمیت رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد