Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا توضیحاتی را درباره وضعیت پادگان ها در شرایط کرونایی ارائه کرد.

سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا مبنی بر اینکه آیا در بین سربازان، موردی داشته ایم که به کرونا مبتلا شده و جان خود را از دست داده باشد، اظهار کرد: خوشبختانه از اولین روزی که کرونا وارد ایران شد تا به الان، هیچ سربازی بر اثر کرونا فوت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینکه چند نفر به این بیماری مبتلا شده اند، ستاد کل نیروهای مسلح باید از طریق آماری که از تمامی یگان‌ها می‌گیرد، اعلام کند.

سردار مهری بیان کرد: برای همه مشمولان تمهیدات پزشکی در نظر گرفته شده، البته این را هم یادآوری کنم که اقدامات پزشکی بسیار خوبی در سطح پادگان‌ها برقرار است تا جایی که نیروهای مسلح به کمک سایر نهادها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به میدان آمده‌اند.

وی در پایان گفت: در مقر پادگان‌ها خصوصاً آسایشگاه‌های سربازان هیچ مشکل و بیماری گزارش نشده و رعایت مسائل بهداشتی در پادگان‌ها به خوبی انجام می‌شود و به صورت کلی بگویم که پادگان‌ها و نیروهای انتظامی برای مقابله با این ویروس آماده هستند./ایسنا

اخبار کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پادگان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تبدیل دانشگاه‌های آمریکا به پادگان
  • دانشگاه یا پادگان؟ | رسوایی آمریکایی در برخورد خشونت‌بار با دانشجویان حامی فلسطین
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد