Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@17:49:08 GMT

جهش تولید اولویت جدی مجلس یازدهم است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۹۷۹

جهش تولید اولویت جدی مجلس یازدهم است

مصطفی طاهری، منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت‌ها در بخش‌های مختلف جامعه مشخص است و نیاز به شناسایی اولویت‌های جدید از سوی مجلس شورای اسلامی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: با رسمی شدن فعالیت‌های مجلس یازدهم باید اولویت‌های مجلس مشخص و حرکت‌ها بر اساس این اولویت‌ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه دیگر زمان وقت کشی گذشته است و باید اولویت‌ها بر اساس مشکلات موجود در جامعه در نظر گرفته شود، افزود: به دلیل محدود بودن منابع و وجود مشکلات تعیین اولویت‌ها می‌تواند تاثیرگذار باشد.   این نماینده مجلس برضرورت اولویت‌بندی برای فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: اولویت اول باید اولویتی باشد که بخش اعظمی از مردم از آن متنفع شوند.   نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اولویت‌ها در بخش‌های مختلف جامعه مشخص است و نیاز به شناسایی اولویت‌های جدید نیست.   طاهری اقتصاد و معیشت را دغدغه امروز جامعه عنوان کرد و گفت: زمانی که با کاهش ارزش پول ملی، افزایش قیمت دلار، افزایش قیمت کالاها،  تورم و بیکاری مواجه هستیم باید مجلس یازدهم برای حل این مشکلات همت گمارد.   وی خاطرنشان کرد: اولین اولویت بدون شعار و جدی جهش تولید است که باید دولت نیز با کار جدی و عملیاتی و قابل اجرا در قالب برنامه‌های کوتاه و بلند مدت برای رونق و جهش تولید تلاش کند.   این نماینده با اشاره به تصویب ناقص بودجه 99 به دلیل شرایط گسترش بیماری کرونا در کشور، افزود: ترمیم بودجه باید یکی از اولویت‌های مجلس شورای اسلامی باشد.   منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به ضرورت اصلاح برخی زیرساخت‌ها و پیش نیازها، ادامه داد: در صورتی که زیرساخت‌ها اصلاح نشود، اصلاح شاخ و برگ‌ها فایده‌ای نخواهد داشت.   طاهری برضرورت شفافیت فعالیت‌ها در جامعه تاکید کرد و گفت: در صورتی که در برنامه‌های اقتصادی شفافیت وجود نداشته باشد، نمی‌توانیم ستون‌های اقتصاد کشور را برپا داریم.   وی اصلاح ساختار بانکی و نظام بودجه ریزی کشور را یکی دیگر از اولویت های مهم در کشور عنوان کرد و گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند تا زمانی که مشکل وابستگی بودجه به نفت کاهش نیابد، به دلیل وجود تحریم‌ها مشکلات اقتصاد حل نمی‌شود.   منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی برضرورت توجه به گسترش چتر عدالت در جامعه تاکید کرد و گفت: مشکلات موجود در کشور موجب شده تا برخی افراد در چنین شرایطی حتی ثروتمندتر شده و برخی فقیرتر که توجه به گسترش عدالت می‌تواند مشکلات موجود را کاهش دهد. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اولویت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان

اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در دومین جلسه این کمیته در شش ماهه نخست ۱۴۰۳ از پروژه‌های عمرانی فعال در منطقه ۱۳ بازدید کردند که در جریان این بازدید، رفع مشکلات مطرح شده در دستور کار کمیته قرار گرفت.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید اعضای کمیته نظارتی شورای شهر از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۳ اصفهان اظهار کرد: دومین جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان با بازدید از پروژه‌های عمرانی همچون احداث منبع ذخیره آب در باغ بانوان پردیس، احداث مجموعه فرهنگی قائمیه، بازگشایی خیابان دستگرد، پیاده‌روسازی‌های سطح منطقه، احداث مجموعه ورزشی با رویکرد ورزش‌های پهلوانی و آزادسازی خیابان شهید عباسپور برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه مشکلات و موانع با اعضای شورای اسلامی شهر مطرح و رفع آن در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در شش ماهه نخست سال جاری در منطقه ۱۳ آقایان محمدرضا فلاح، محمد شریعتی و علی صالحی هستند.

کد خبر 751153

دیگر خبرها

  • تلاش برای تحقق وحدت و تقریب جزء اولویت های ماست
  • جابه‌جایی منطقه حاشیه‌نشین تبریز در اولویت کاری است
  • عوارض آلایندگی کارخانه سیمان پردیس به مردم برسد
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است