Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@08:54:02 GMT

آخرین وضعیت کریم انصاری فرد در السیلیه

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۹۱۳۸

آخرین وضعیت کریم انصاری فرد در السیلیه

به گزارش افکارنیوز،

 کریم انصاریفرد در گفتگو با روزنامه «استاد الدوحه» قطر اظهار خوشبینی کرد که تیم السیلیه بتواند در پایان این فصل از مسابقات لیگ ستارگان قطر جزو چهار تیم برتر جدول قرار بگیرد و سهمیه آسیایی را از آن خود کند.

اخبار ورزشی- این مهاجم ایرانی گفت: توقف طولانی تمام باشگاه ها را از نظر جسمانی تحت تاثیر قرار داده است ولی با بازگشت تمرینات گروهی و کار با توپ، آمادگی به تدریج به بازیکنان بازمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم انصاری فرد ادامه داد: هنوز برای قرار گرفتن در رده چهارم جدول شانس داریم. اختلاف ما با تیم الغرافه پنج امتیاز است ولی بعد از پایان پنج هفته باقی مانده هرچیزی در فوتبال امکان پذیر است. باید در مسابقات بعدی تمرکز داشته باشیم.

این مهاجم ایرانی درباره فصل آینده هم تصریح کرد: فعلا فقط به فکر پایان این فصل از مسابقات هستیم. بعد از آن می توانیم درباره جاه طلبی ها و برنامه هایمان برای فصل بعد صحبت کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کریم انصاری فرد کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی السیلیه قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته

به گزارش خبرگزاری مهر، بر پایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز جمعه (۷ اردیبهشت) در ارتفاعات شرقی استان گاهی افزایش ابر، افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست. از امروز (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه سنجش آلودگی فیروزکوه ۰.۷ میلیمتر بارش دریافت کرده است.

کد خبر 6088668 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود