Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان میری روز پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها  افزود: عناوین این تخلف‌ها شامل گرانفروشی، احتکار، اخفا و امتناع از عرضه کالا، خرید، فروش، حمل و نگهداری برخلاف ضوابط تعیینی دولت بوده است.
وی بیان کرد: این پرونده‌ها شامل ۳۵ پرونده ماسک است که به ۳۳ فقره رسیدگی شده و محکومیت آن ۹۴۵ میلیون و ۷۸۳ هزار و ۲۰۰ ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان عنوان کرد: همچنین ۲۷ پرونده تخلف دستکش به اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان وارد شده که تاکنون ۲۷ فقره با ۱۹۶ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۸۰۰ ریال محکومیت مختومه شده است.
میری ادامه داد: از ۳۳ پرونده تخلف مواد ضدعفونی‌کننده نیز به ۲۶ فقره با محکومیت یک میلیارد و ۴۵۶ میلیون و ۹۰۸ هزار و ۲۵۸ ریال رسیدگی شده است.
وی گفت: ۹۴ اکیپ گشت اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان با شیوع ویروس کرونا در قالب طرح نظارتی سلامت محور تعداد ۱۴۸ مورد بازرسی را انجام داده‌اند.
میری یادآور شد: گشت‌های مشترک در راستای اجرای طرح نظارتی سلامت‌محور از ابتدای شیوع کرونا در استان کرمان با محوریت و مدیریت روسای شعب اداره کل تعزیرات حکومتی هر روزه فعالیت کرده‌اند.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان سازمان تعزیرات حکومتی خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان سازمان تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی

میثم روحی رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی ساری گفت: پرونده قاچاق سه بشکه ۲۲۰ لیتری الکل صنعتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ساری رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از دانشگاه علوم پزشکی اتهام انتسابی را محرز و متهم راعلاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش کالا محکوم کرد.

روحی گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از یک خودرو الکل قاچاق را کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد