Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@06:07:26 GMT

قتل مادر توسط پسرش در زنجان

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۹۶۸۹

قتل مادر توسط پسرش در زنجان

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ جعفر رحمتی در رابطه با ماجرای قتل مادر توسط پسر خود در زنجان، اظهار کرد: روز یکشنبه (۴ خرداد) مصادف با عید فطر، قاتل برای ملاقات مادرش که در آپارتمانی واقع در شهرک رجایی زندگی می‌کرد، می‌رود. البته وی در ابتدا برای جنایت به محل مراجعه نکرده، ولی بعد از گذشت دقایقی، مادر و فرزند با یکدیگر جدل کرده و پسر با چاقویی که در منزل بوده به مادرش حمله کرده و ضرباتی به شکم وی وارد می‌کند و سپس با جسم سختی به سر وی ضربه می‌زند که منجر به فوت می‌شود و قاتل نیز از محل حادثه فرار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پسر مقتول حدود ۲۰ سال سن داشته و از بیماری اعصاب رنج می‌برده و تحت مداوای روانپزشک بوده است، افزود: مادر ۴۵ ساله حدود یک سالی مقیم تهران بوده و قصد فروش آپارتمان خود در زنجان را داشته است که نزدیکان مقتول پس از سه روز به محل حادثه (منزل مقتول) برای جویای وضعیت وی مراجعه می‌کنند که با جسد او مواجه می‌شوند.

این کارآگاه با بیان اینکه قاتل روز گذشته (۷ خرداد) توسط همکاران پلیس آگاهی استان دستگیر شده و همه ماجرای قتل را شرح داده است، تصریح کرد: به گفته قاتل، آنقدر مورد بی‌مهری از سوی والدین خود قرار گرفته بودم که ناچار بودم چنین اقدامی را انجام دهم و احساس می‌کردم که مهریه گرفتن مادرم از پدرم، به زندگی ما لطمه وارد می‌کند و من دچار سردرگمی انتخاب بین مادر و پدرم شده بودم.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه همیشه نابه‌سامانی‌های خانوادگی و طلاق منجر به اتفاق افتادن این ماجرا‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: به مردم و خانواده‌ها توصیه می‌کنیم با یکدیگر سازش کرده و کمتر به طلاق فکر کنند، زیرا طلاق سبب می‌شود تا فرزند بین بد و بدتر کسی را انتخاب کند و در ذهن خود تصمیم به حلاجی کردن خوب بودن هریک از والدین کرده که انتخاب هر یک موجب بی‌مهری از سوی فرد دیگر، ایجاد کینه و سبب هنجارشکنی در جامعه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: زنجان قتل مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: در پی وصول شکایتی مبنی بر ناپدید شدن خانم ۳۶ ساله‌ای در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

فیلم سیاه مرد بدهکار از زن طلبکار | این زن خودش خواست صمیمی شویم نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد

وی افزود: کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند زن جوان چند روز قبل از سوی شخصی تهدید به قتل شده که همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که احتمالا فرد گمشده به قتل رسیده باشد. بنابراین طی هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

سرهنگ حسین تُرکیان اظهار کرد: متهم ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد ولی در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

وی ادامه داد: در بازجویی‌هایی که از متهم انجام شد، مشخص شد وی به علت اختلافات مالی با زن جوان قرار گذاشته و پس از جر و بحث او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را از دست داده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی‌اش، در نهایت جسد خانم ۳۶ ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود، کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

کد خبر 848873 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • درگذشت مادر شهید اسحق مددی
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • ببینید | اولین توضیحات مادر یسنا درباره مفقود شدن دخترش
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • شباهت عجیب دانیال حکیمی و پسرش
  • شمار شهدای خبرنگار غزه به 142 شهید رسید