Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مصطفی کاویانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم گفت: ۳۰۲ هزار و ۴۷۶ خانوار قمی تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی دولت برای کاهش آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا را دریافت کردند.

او افزود: این خانوارها درمجموع ۹۹۷ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری قم  را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاویانی در ادامه بیان کرد: تعداد ۲۷۲ هزار و ۷۴۴ خانوار قمی از خانوارهای معیشت بگیر قم هستند که ۸۵۳ هزار نفر از جمعیت استان قم را شامل می‌شود.

مدیرکل تعاون قم تعداد کل خانوارهای یارانه بگیر قم را ۳۵۷ هزار و ۴۱۴ خانوار ذکر کرد و افزود: این رقم یک میلیون و ۱۳۹ هزار نفر از جمعیت  قم را در بر می گیرد.

ستاد اقتصاد دولت برای کاهش پیامدهای اقتصادی کرونا ،پرداخت وام یک میلیون تومانی را به ۲۴ میلیون خانواده ایرانی که یارانه نقدی (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی) می‌گرفتند را تصویب کرد؛مهلت تقاضا برای این وام تا ۱۰ خرداد تمدید شده است‌.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا در قم دریافت تسهیلات تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرخوش زارع‌پور برای رفع فیلتر گوگل پلی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از رفع فیلتر گوگل پلی به عنوان یکی از دستور کارهای گروه تعیین مصادیق مجرمانه نام برد.

براساس گزارش ایسنا، وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899040

دیگر خبرها

  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • خبرخوش زارع‌پور برای رفع فیلتر گوگل پلی
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر