Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمس گفت: در ایام شیوع کرونا، طلاب یزدی در عرصه‌های مختلف مبارزه با شیوع این ویروس حضور فعال داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، حجت الاسلام و المسلمین شمس در دیدار مدیران حوزه علمیه استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان یزد به اقدامات طلاب در مبارزه با کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: طلاب در این زمان در حوزه‌های مختلف اقدام به حضور جهادی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: از جمله اقداماتی که از سوی طلاب استان یزد انجام شد بحث تغسیل اموات کرونایی بود که در روزهای ابتدایی شیوع کرنا، نگرانی‌های بسیاری را برای عموم مردم به وجود آورده بود و با حضور جهادی و ایثارگونه طلاب در این عرصه، نگرانی‌ها از بین رفت.

رئیس حوزه‌های علمیه استان یزد افزود: کمک به معیشت مردم هم از دیگر اقداماتی بود که از سوی طلاب در این ایام انجام شد و در چندین مرحله بسته‌های معیشتی و کمک‌های خیرخواهانه بین نیازمندان نقاط مختلف شهر توزیع شد.

شمس افزود: در این ایام توجه ویژه‌ای به مباحث فرهنگی صورت گرفت و طلاب علاوه بر حضور در عرصه تغسیل اموات و توزیع کمک‌های معیشتی، در حوزه‌های فرهنگی هم توجه ویژه‌ای داشتند.

وی ادامه داد: بخشی از طلاب جهادی استان یزد هم در ایام شیوع کرونا به دلیل نیاز کادر درمانی و بیماران به آب میوه طبیعی و بهداشتی، اقدام به حضور در بیمارستان کرده و علاوه بر گرفتن آب میوه و توزیع در بین آنها، دیگر کمک‌هایی که امکان انجام آن بود را هم ارائه می‌دادند.

استاد حوزه‌های علمیه یزد ادامه داد: در حوزه‌های علمیه نقاط مختلف استان یزد این اقدامات با جدیت دنبال شد تا بتوانیم در کنار دیگر اقشار، با شیوع ویروس کرونا مقابله و به نیازمندان کمک کنیم.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: حوزه های علمیه یزد شبستان یزد امام جمعه یزد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در گذشت خبرنگار باسابقه صداوسیما

حسین تبریزی، خبرنگار پیشکسوت صداوسیما و فعال حوزه شهری صبح امروز (۱۹ اردیبهشت ماه) درگذشت.

به گزارش ایسنا، حسین تبریزی خبرنگار پیشکسوت سازمان صداوسیما و فعال حوزه شهری صبح چهارشنبه ـ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ـ پس از طی یک دوره بیماری درگذشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در گذشت خبرنگار باسابقه صداوسیما
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • عرصه مناسبی برای دفع پسماند در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • چگونه دانشجویان، اساتید و طلاب بن خرید نمایشگاه کتاب را فعال کنند؟ + عکس
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود