Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه هشتم خردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف وانت پیکان و کشف ۲۴۱ کیلو تریاک در نی‌ریز

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۴۱ کیلو تریاک در بازرسی از یک خودور وانت پیکان در محور مواصلاتی سیرجان-نی‌ریز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، بامداد امروز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در حین گشت زنی در محور مواصلاتی سیرجان-نی‌ریز، به یک خودرو وانت پیکان مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا راننده با به جا گذاشتن خودرو متواری شد، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی‌ریز موفق شدند در بازرسی از آن خودرو میزان ۲۴۱ کیلو تریاک کشف کنند.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری ادامه دارد، خاطر نشان کرد: شناسایی و دستگیری قاچاقچیان باند‌های بزرگ مواد مخدر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و پلیس فارس با تمام توان مسیر را برای سوداگران مرگ ناامن می‌کند.

توقیف اتوبوس و کشف کالای قاچاق میلیاردی

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان سروستان خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی شهرستان سروستان اقدام به کنترل و بازرسی از خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی کردند.

سرهنگ ملک‌زاده با بیان اینکه ماموران موفق شدند یک دستگاه اتوبوس حامل کالا را شناسایی و متوقف کنند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۵ هزار و ۱۹۰ ثوب پوشاک، ۲۳۲ عدد عطر و ادکلن، ۶ دستگاه اسکوتر، قهوه جوش، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ۸ جفت کفش و ۲ دستگاه لپ تاپ قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک نفر و معرفی وی به مراجع قضائی، بیان کرد: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سارقان کابل مخابراتی با ۲۷ فقره سرقت روانه زندان شدند

فرمانده انتظامی جهرم از دستگیری ۲ سارق کابل مخابراتی و کشف ۲۷ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ "افشین حیدری" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل مخابراتی در شهرستان جهرم، تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از تحقیقات فنی و تخصصی موفق به شناسایی ۲ نفر سارق شدند و آنان را در یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، عنوان داشت: سارقان در بازجویی فنی انجام شده به ۲۷ فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف کردند.

با تیزبینی پلیس لارستان، پوشاک‌های قاچاق میلیاردی روانه بازار نشدند

فرمانده انتظامی لارستان از کشف یک هزار و ۲۰۰ ثوب پوشاک خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه "هرمود عباسی" این شهرستان، حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این اتوبوس، یک هزار و ۲۰۰ ثوب پوشاک خارجی قاچاق کشف کردند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ امجدی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: پلیس به منظور حمایت از تولید داخلی، شبانه روز پای کار است و با پدیده شوم قاچاق برابر قانون برخورد خواهد کرد.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و توقیف ۵۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید از توقیف ۵۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با راکبین موتورسیکلت‌های متخلف در سطح حوزه استحفاظی طی ۲ روز متوالی در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

او افزود: ماموران انتظامی در اجرای این طرح موفق شدند ۵۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف را توقیف و روانه پارکینگ کنند.

سرهنگ صارمی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در این شهرستان، مراتب را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲۵ کیلو حشیش در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف ۲۵ کیلو حشیش در بازرسی از یک دستگاه وانت پیکان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان ممسنی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور اصلی قائمیه -نورآباد، به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۵ کیلو حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در پشت کپسول گاز جاسازی شده بود کشف شد.

سرهنگ قسام با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: مبارزه بی امان با مواد مخدر از اولویت‌های این فرماندهی در سال جاری است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث و سرقت مواد مخدر فرمانده انتظامی استان ماموران انتظامی مراجع قضائی میلیون ریال وانت پیکان مواد مخدر فقره سرقت یک دستگاه نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه جات، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: ماموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با گرفتن نیابت قضایی او را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است. 

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی