Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@17:14:54 GMT

یکهزار گروه جهادی در خراسان رضوی فعالیت دارند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۰۴۹۱

یکهزار گروه جهادی در خراسان رضوی فعالیت دارند

روحانی گفت: در استان هزار گروه جهادی فعالیت دارند و قصد داریم تا برای استحکام انقلاب اسلامی سرباز های بیشتری داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد روحانی» رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی امروز(۸ خرداد) در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در استان هزار گروه جهادی فعالیت دارند اما قصد داریم تا برای استحکام انقلاب اسلامی سرباز های بیشتری داشته باشیم چون این افراد زودتر از همه در عرصه کار حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم حجت الاسلام «هادی صاحبقرانی» مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی هم با بیان اینکه هدف مشترک همه سازمانها ارتقای سطح زندگی مردم است، گفت: امیدوارم با همراهی همه دستگاه ها و مردم بتوانیم در جهت محقق شدن منویات رهبری و جهش تولید قدم برداشت.

 

«حبیب الله آسوده» مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی هم در ادامه گفت:اهداف اجرای این تفاهم نامه را تشکیل شورای جهادی در هر شهرستان، ایجاد کمیته مشترک برای استفاده از ظرفیت های دستگاههای اجرایی به منظور ایجاد بسته های کاربردی برای خروج از مشکلات، تداوم ایجاد مراکز نیکوکاری با مرکزیت مساجد و محوریت امام محله، تشکیل هسته های جهادی توسط امام جماعت مساجد محلات (شهری و روستایی) دانست.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی کمیته امداد خراسان رضوی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی امضای تفاهم نامه تفاهم نامه همکاری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • بیانیه حزب التحریر درباره بازداشت‌های اعضایش توسط طالبان
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم