Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@09:10:44 GMT

ارائه کارت پایان خدمت طی ۱۵ روز

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۰۷۰۹

ارائه کارت پایان خدمت طی ۱۵ روز

رویداد۲۴ سردار تقی مهری در این باره اظهار کرد: سربازانی که در حال خدمت مقدس سربازی هستند پس از پایان خدمت سربازی، تسویه حسابشان را از یگان مربوطه انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: در صورتی که یگان مربوطه اطلاعات کامل را به همراه آدرس سربازان در سامانه سازمان وظیفه عمومی ثبت کرده باشد حداکثر طی مدت ۱۵ روز، پس از اینکه کارت‌های پایان خدمت سربازی در نیروی انتظامی چاپ شد به آدرس ارائه شده پست خواهد شد، بنابراین از نظر زمان تقریبا ۱۵ روز بعد، کارت پایان خدمت به دست سربازانی که خدمتشان به اتمام رسیده، تسویه حساب کرده‌اند و آن یگان نیز موارد لازم را ثبت کرده، خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: از زمانی که مدت سربازی در یگان خدمتش به اتمام برسد و تسویه حسابش را انجام دهد و تمام این موارد لازم در سامانه‌ای که مشخص شده را ثبت کند، این اطلاعات به صورت سیستمی در اختیار سامانه نیروی انتظامی در سامانه وظیمه عمومی قرار گرفته و پس از آن برای چاپ و ارسال آماده می‌شود.

وی ادامه داد: اگر ارسال کارت پس از حداکثر زمان اعلام شده نیز انجام نشد باید بررسی‌های لازم صورت گیرد. زمانی که کارت چاپ می‌شود پیامکی برای فرد ارسال می‌شود، اگر با این حال کارت ارسال نشود فرد باید ابتدا به مرکز پست محل سکونتش مراجعه کرده و اگر آن‌جا نبود می‌تواند به دفاتر پلیس +۱۰ یا به مقر سازمان وظیفه عمومی در شهرستان‌ها مراجعه کند. پیگیری از طریق ارتباط با شماره تماس ۰۹۶۴۸۰ یا سامانه vazifeh.police.ir نیز امکان پذیر است.

سردار مهری گفت: اگر اطلاعات کارت‌های هوشمند پایان خدمت با اطلاعات اصلی مغایرت داشت، باید به یگان محل خدمت مراجعه شود تا پس از آن ضمن انجام مراحل ذکر شده بار دیگر فرآیند لازم انجام شود. این اطلاعات به سامانه وظیفه عمومی ارسال شده و پس از ۱۵ روز به آدرس اعلام شده ارسال خواهد شد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در باره سامانه‌هایی که می‌توان مراحل صدور کارت را پیگیری کرد، گفت: متقاضیان از طریق سایت vazifeh.police.ir، تلفن ۰۹۶۴۸۰ و سامانه پیامکی ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ می‌توانند اطلاعات را ارسال کنند تا از آخرین وضعیت اطلاع پیدا کنند.

وی درباره پیشگیری‌های انجام شده از شیوع کرونا برای اعزامیان به خدمت گفت: در سال جاری کلیه مشمولان در سراسر کشور از مقر‌های وظیفه عمومی به یگان‌ها و مراکز آموزشی اعزام شدند.

وی افزود: پیش از آن‌که این افراد به محل اعزام شوند طی هماهنگی با دکتر رئیسی- معاون وزیر بهداشت - کلیه افرادی که دارای برگه اعزام هستند به پایگاه‌های بهداشت مراجعه کرده و آن‌جا معاینات اولیه صورت می‌گیرد. همچنین در زمان ورود این افراد به مقر وظیفه عمومی، برای این افراد بار دیگر معایناتی صورت می‌گیرد و آن‌ها مورد معاینه دقیق تری قرار گرفته و چنانچه مشکلی باشد از اعزامشان خودداری می‌شود.

بیشتربخوانید: بازداشت جاعلان کارت پایان خدمت و مدارک تحصیلی

سردار مهری گفت: در مرحله دیگر نیز زمان ورود به پادگان‌های آموزشی است که در همه پادگان‌های نیرو‌های مسلح دقیقا معاینه می‌شوند و غربالگری می‌شوند و می‌توان گفت امن‌ترین محل مقر‌ها و پادگان‌های نیرو‌های مسلح هستند به این علت که هر روز معاینات لازم انجام می‌شود و امکانات بهداشتی نیز فراهم است. خوشبختانه در سه ماه گذشته نیز بهترین اعزام را داشتیم و بهترین اعزام تاریخ ششم فروردین ماه انجام شد که گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی و پرستاران مشمولان کمک فوق‌العاده‌ای برای ویروس کرونا در مقر‌ها و بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح انجام دادند.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کارت پایان خدمت ارائه کارت پایان خدمت سازمان وظیفه عمومی پایان خدمت ۱۵ روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!

علیرغم اینکه آمریکا اخیرا بسته اعطای کمک های بی سابقه به اوکراین را تصویب کرد، اما مشاور امنیت ملی کاخ سفید در ژستی نمایشی مدعی شد که آمریکا برای تقویت توان دفاعی کی‌‎یف تلاش بیشتری نمی کند.

به گزارش مشرق، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با اشاره به عدم تمایل آمریکا برای به خطر انداختن و تضعیف امنیت این کشور، گفت که واشنگتن در عوض بر اتحادیه اروپا و ناتو فشار وارد خواهد کرد تا قابلیت‌های دفاعی‌شان را با اوکراین به اشتراک بگذارند.

ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین به تازگی در یک نشست مجازی از حامیان غربی این کشور تقاضای «دست کم هفت سامانه پدافندی پاتریوت» کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که اصلی‌ترین حامی کی‌یف، چیزی برای بذل و بخشش ندارد!

سالیوان دراین‌باره گفت: در حال حاضر سامانه‌های پاتریوت آمریکا به منظور حفاظت از نیروهای ما، به سراسر جهان از جمله خاورمیانه ارسال می‌شوند.

وی افزود: اگر توان تولید پاتریوت‌های بیشتری داشته باشیم، ارسال خواهیم کرد. با این حال، تعداد زیادی موشک مورد استفاده در این سامانه‌ها را (برای اوکراین) تامین می‌کنیم.

سالیوان در ادامه گفت: در حال حاضر، کاری که قرار است انجام دهیم این است که با شرکای اروپایی و سایر شرکای خود در سراسر جهان همکاری و بر آنها اعمال فشار کنیم تا سامانه‌های پدافندی بیشتری در اختیار اوکراین قرار دهند.

پنتاگون دیروز در بسته کمک نظامی «بی‌سابقه» آمریکا به اوکراین به ارزش ۶ میلیارد دلار، مهمات پاتریوت بیشتری گنجاند. با این حال، ماه‌ها یا شاید سال‌های طول می‌کشد تا سامانه‌های پدافندی به اوکراین برسد زیرا واشنگتن قصد ندارد تا به ذخایر دفاعی خود متوسل شود. در عوض، در بیانیه کاخ سفید به این موضوع اشاره شده است که «بسته جدید آغاز رویه عقد قرارداد با صنایع دفاعی آمریکاست.»

تولید یک فروند سامانه پاتریوت «ام‌آی‌ام -۱۰۴» در شرکت اسلحه‌سازی «ریتیون» آمریکا بیش از یک میلیارد دلار هزینه دارد. آمریکا در طول این سال‌ها، بیش از یک هزار و ۱۰۰ موشک‌انداز پاتریوت تولید کرده است و براساس برآوردها صدها سامانه فعال و غیرفعال و دپوشده در اختیار دارد. اما تنها یک «واحد» سامانه پاتریوت به اوکراین ارسال کرده است. آلمان و هلند نیز دو سامانه در اختیار این کشور قرار داده‌اند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • یونان ارائه سامانه دفاع هوایی به اوکراین را رد کرد