Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@04:01:50 GMT

۱۲۸ پروژه جهش تولید در گیلان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۰۷۴۱

۱۲۸ پروژه جهش تولید در گیلان اجرا می شود

زارع با بیان اینکه امسال ۴۱ پروژه اقتصاد مقاومتی و ۱۲۸ پروژه جهش تولید برای گیلان تعریف شده است گفت: با اجرای این پروژه ها پیش بینی می شود نرخ بیکاری در گیلان تک رقمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز (پنج‌شنبه، ۸ خرداد) در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که با حضور «محمدباقر نوبخت» در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، با قدردانی از پیگیری‌های مستمر رییس سازمان برنامه و بودجه در بحران کرونا ویروس گفت: گیلان از نخستین استان‌های درگیر کرونا بود که به یکی از کانون های اصلی این بیماری در کشور مبدل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

استاندار گیلان با بیان اینکه شبانه روز ۲ هزار بستری در گیلان گزارش می‌شد افزود: با توجه به کمبود تجهیزات پزشکی و زیرساخت‌های درمانی در استان اما با همکاری و وحدت همگان شاهد کاهش روند این بیماری منحوس در استان شدیم. 


وی اذعان کرد: حمایت‌های دولت و رییس‌جمهور، حذف تشریفات اداری،‌ خرید و نصب تجهیزات در بیمارستان‌های استان به طرز قابل‌توجهی در کاهش این بیماری و درمان بیماران تاثیرگذار بود.‌

 

زارع در ادامه با بیان اینکه سال گذشته هفت پروژه اقتصاد مقاومتی در گیلان به بهره‌برداری رسید تصریح کرد: چهار پروژه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مابقی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که حداکثر تا هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسند.


نماینده دولت در گیلان خاطرنشان کرد: امسال ۴۱ پروزه  اقتصاد مقاومتی در گیلان با ایجاد سه هزار و ۳۰۰ اشتغال تعیین و تصویب شده است.


وی اضافه کرد: ۱۲۸ پروژه جهش تولید  نیز با ایجاد اشتغال ۶ هزار و ۷۶۴نفر برای گیلان تعریف شده است. 

 

زارع نرخ مشارکت اقتصادی گیلان را ۴۳ و سه دهم درصد دانست و اعلام کرد: واگذاری طرح‌های دولتی به بخش خصوصی از دیگر برنامه‌هاست که دنبال می شود و سعی بر این است که نرخ تورم و نرخ بیکاری در این استان را نسبت به گذشته کاهش دهیم.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهش تولید در گیلان پروژه های اقتصاد مقاومتی استاندار گیلان اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ رضوی دوست گفت: در هفته جهاد خدمات رسانی ۳۰ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، عمرانی، کشاورزی، پزشکی و دامپزشکی به گروه‌های هدف در این شهرستان خدمات ارایه می دهند.

او ادامه داد: از برنامه‌های این هفته افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده جهادگران برتر و اعزام طلایه داران اقتصاد مقاومتی و جهادگران به اجلاسیه استانیاست.

او افزود: در این هفته چند طرح محرومیت زدایی شامل طرح تعویض شبکه انتقال آب روستا‌های امامزاده بزم و قاضی آباد، ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی روستا‌های جعفریه و جعفرآباد علیا، ساخت کانال‌های آبیاری کشاورزی بتونی روستا‌های قلعه آباده و گودآسیاب مزایجان افتتاح خواهد شد.

از پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت به عنوان هفته جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "