Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان با اعلام رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های فولاد و سپاهان به عنوان الگو و نمونه آکادمی‌های فعال فوتبال کشور به AFC معرفی شدند.

اکبر محمدی، رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اعلام کرد که نشست های مشترکی به صورت ویدئو کنفرانس با نمایندگان فیفا و AFC در خصوص دو طرح مرتبط با حوزه فوتبال پایه و آکادمی ها داشتیم که یکی از طرح‌ها مربوط به کنفدراسیون فوتبال آسیا و موسوم به طرح توسعه فوتبال جوانان نخبه در آسیا است که شاخصه و آیتم های متعددی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا، وی در بخشی از مصاحبه خود با سایت فدراسیون فوتبال، گفت: در این طرح نحوه فعالیت آکادمی‌ها، تجهیزات، استعدادها، نیروی انسانی، کیفیت مربیان، تیم های ملی و موارد دیگر بررسی می‌شود و ما هم در این بخش ابتدا بر مبنای امکانات سخت افزاری مجموعه آکادمی و مرکز ملی فوتبال همچنین دو باشگاه سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان را با ارائه کلیه مستندات و مدارک معرفی کردیم. 

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال عنوان کرد: در نشست مشترک با آقای لاسلو نماینده AFC به صورت ویدئو کنفرانس ابتدا مدارک سپاهان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و در نشست های بعدی مدارک و مستندات باشگاه فولاد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. در واقع هدف این است که شرایط و موقعیت فعلی این آکادمی‌ها به عنوان نمونه بررسی و با الگوهای استاندارد مطابقت داده شود تا در مسیر رفع نقاط ضعف و استانداردسازی آکادمی های فوتبال در کشور اقدام کنیم.

به گزارش ایسنا، باشگاه فولاد تلاش داشته است که با پرورش استعدادها، نفرات آینده‌داری را به فوتبال خوزستان و ایران معرفی کند و در حالی که سال‌ها عنوان برتر در بخش آکادمی‌های کشور را به دست آورده است، امسال به صورت مشترک با سپاهان موفق به کسب این عنوان شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال فولاد خوزستان فدراسیون فوتبال آکادمی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان

دریافت 24 MB کد خبر 6087978

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان