Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهادگران کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای مسجد محمّد رسول الله باغ معروف تبریز،۷۶۰ بسته حمایتی و ۱۵۰۰ پرس غذای گرم میان خانواده های بی بضاعت و آسیب پذیر از بیماری کرونا توزیع کردند.

«رضا عابدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز به تشریح اقدامات فعّالان کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای مسجد محمّد رسول الله(ص) باغ معروف تبریز در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای مسجد محمّد رسول الله (ص) باغ معروف تبریز گفت: با توجّه به شرایط خاصّ امروز جامعه و مشکلات اقتصادی به خصوص برای قشر ضعیف، کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای، خانه قرآن جواد الائمه(ع)، کانون محلّه ای خادمیاران رضوی و پایگاه مقاومت بسیج مسجد محمّد رسول الله(ص) در راستای لبّیک به فرمایش مقام معظّم رهبری و کمک به نیازمندان، رزمایش «مواسات و کمک مؤمنانه» را با تهیّه و توزیع ۷۶۰ بسته حمایتی بین خانواده های بی بضاعت و آسیب پذیر از بیماری کرونا، اجرا کرده اند.

عابدی افزود: در همین راستا جهادگران مسجد، تعداد ۳ گوسفند نیز به همّت خیّرین تهیّه و توسّط فعّالان کانون، برای سلامتی و تعجیل در ظهور و همچنین برای رفع بیماری کرونا، قربانی و ۱۵۰۰ پرس غذا طبخ و در بین نیازمندان منطقه توزیع گردید.

به گفته وی این طرح با بازدید حجّت الاسلام والمسلمین آل هاشم، امام جمعه تبریز و سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه عاشورا به اتّفاق فرمانده بسیج منطقه و خیّران عزیز همراه بود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ادامه داد: با توجّه به نیاز مردم به امکانات بهداشتی از جمله ماسک و موادّ ضدّعفونی کننده، ما نیز وظیفه انسانی خود دانستیم تا در این شرایط در حدّ توان خود گام برداریم؛ در همین راستا با کمک حوزه بسیج منطقه اقدام به تهیّه و توزیع موادّ ضدّعفونی کننده و ماسک در بین اهالی منطقه کردیم.

عابدی نصب تابلوی شهید سردار سلیمانی و نصب تابلوی ورودی باغ معروف را ازدیگر فعّالیّت های این کانون نام برد و افزود: در ایّام ماه مبارک رمضان مسابقه بهترین عکس روزه اوّلی ها و حفظ سوره قدر و ترتیل سوره ضحی برگزار شد و در محلّ خانه قرآنی جوادالائمه (ع) از برگزیدگان با اهدای جوایزی از طرف کانون فرهنگی هنری تجلیل به عمل آمد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای مسجد محمّد رسول الله (ص) باغ معروف تبریز ضمن تجلیل و قدرانی صمیمانه از خیّرین عزیز که با مشارکت خود، این امر مهم را محقّق می سازند خاطرنشان کرد: درحال تدارک و تهیّه بسته های معیشتی و قربانی برای اجرای مرحله دوّم این رزمایش هستیم.

پایان پیام/698

منبع: شبستان

کلیدواژه: باغ معروف تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی