Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@02:15:13 GMT

نهضت آسفالت در روستای کندرود تبریز

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۱۲۳۰

نهضت آسفالت در روستای کندرود تبریز

مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی تبریز گفت: ۱۵۰۰ تن آسفالت گرم در معابر روستای کندرود اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی تبریز، «مهدی ناصریان» امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۵۰۰ تن آسفالت گرم در معابر روستای کندرود اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی تبریز افزود: در هفته جاری ۱۵۰۰ تن آسفالت گرم در معابر روستای کندرود اجرا شده که نقش بسزایی در تغییر جلوه عمرانی و بصری روستا داشته است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح های عمرانی توسط این شرکت در روستاهای تابعه بخش مرکزی از اولین روزهای سال ۹۹ گفت: با حمایت های بخشدار محترم بخش و همچنین همکاری دهیاران و اعضای محترم شورای روستاها در تلاش هستیم تا با ارائه خدماتی در شان روستائیان بتوانیم گامی بس موثر در عمران و آبادانی روستاها برداریم.

ناصریان با اشاره به اینکه ۱۵۰۰ تن آسفالت ریزی و ۲ هزار متر جدول کاری در طول این هفته در روستای کندرود اجرا شده است، تصریح کرد: در طول هفته آتی نیز ۲ هزار تن آسفالت ریزی و ۳ هزار متر دیگر جدول گذاری در روستای کندرود اجرا خواهد شد که می تواند جلوه عمرانی و بصری کندرود را بصورت قابل توجهی تغییر دهد.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: آسفالت کندرود بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز یکشنبه نشست اعضای هیأت دولت با استانداران با حضور رئیس جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور، وزرای کابینه و استانداران به میزبانی وزارت کشور برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: حدود ۷۰۰ - ۸۰۰ روستا در استان خوزستان به صورت کامل آسفالت شده است که رضایت‌مندی صددرصدی مردم روستا را به همراه داشته است.

وی افزود: با مساعدت قرارگاه امام حسن (ع)، پتروشیمی‌ها و جذب بیشتر اعتبارات آلایندگی‌ها نیز شرایط بهتر خواهد شد.

به گزارش مهر، در این نشست پیرامون برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مسائل مختلف کشور و سیاست‌های دولت بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

کد خبر 6097650

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • آغاز نهضت اسفالت در کرمان
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند
  • ۱۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد