Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@12:11:01 GMT

پرسپولیسی‌ها از قهرمانی مطمئن نباشند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۱۴۳۰

پرسپولیسی‌ها از قهرمانی مطمئن نباشند

مدافع سابق استقلال تهران می‌گوید شاگردان مجیدی همچنان شانس قهرمانی دارند.

به گزارش مشرق، مهدی امیر آبادی، مدافع سابق استقلال تهران می‌گوید این تیم با وجود وقفه در مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا، شاگردان فرهاد مجیدی همچنان شانس قهرمانی دارند و نباید از قهرمانی پرسپولیس مطمئن بود.

نظر شما درباره شروع مجدد مسابقات چیست؟

به‌هرحال مسئولان سازمان لیگ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تیم‌ها، تصمیم بر برگزاری مسابقات گرفتند، ولی به اعتقاد من شروع مسابقات لیگ ریسک بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان می‌توانستند با کمی صبر مسابقات را در زمان بهتری شروع کنند.

بیشتر بخوانید:

به جز یک تیم همه می‌خواهند لیگ تعطیل شود/ پرسپولیس را برده‌ایم و ترسی نداریم

فکر می‌کنید شرایط برای ادامه مسابقات فراهم است؟

خیر، الان شرایط جامعه خوب نیست. البته درست است که اکثر کسب و کار‌ها شروع به فعالیت کرده‌اند، ولی هنوز به طور کامل ویروس کرونا کنترل نشده و ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شویم، چون هر چقدر هم تیم‌ها مسائل بهداشتی را رعایت کنند باز هم در تمرینات و مسابقات بازیکنان با هم در تماس مستقیم هستند و این موضوع می‌تواند شرایط را برای همه سخت‌تر کند.

این شکل برنامه‌ریزی خطر مصدومیت بازیکن را بیشتر نمی‌کند؟

در هر صورت تیم‌ها حدود سه ماه است که تمرینات گروهی را تعطیل کردند و بازیکنان از آمادگی کامل به دور هستند. فشردگی مسابقات هم قطعاً شرایط را برای آن‌ها سخت می‌کند و بازیکنان زیادی با مصدومیت مواجه خواهند شد. امیدوارم مسابقات به خوبی انجام شود و بازیکنان کمتری هم مصدوم شوند.

فکر می‌کنید استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد؟

استقلال نباید از قهرمانی لیگ ناامید باشد، چون پرسپولیس قطعاً امتیاز از دست خواهد داد و تیم‌ها در هفته‌های پایانی یقه این تیم را خواهند گرفت. فرهاد مجیدی بازیکنان خوبی در اختیار دارد و با توجه یک بازی عقب‌افتاده‌ای که دارند می‌توانند اختلاف‌شان با صدر جدول را جبران کنند. البته غیر از استقلال تیم‌های دیگر هم هنوز شانس قهرمانی دارند و نمی‌توانیم به طور قطعی از قهرمانی تیمی صحبت کنیم. در جام حذفی هم علی‌رغم بازی سختی که استقلال مقابل سپاهان دارد، این تیم شانس خوبی دارد.

منبع: ایلنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سهام عدالت استقلال پرسپولیس مهدی امیرآبادی لیگ برتر ویروس کرونا شانس قهرمانی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

به گزارش ورزش سه تنها ساعاتی بعد از رسمی شدن مالکیت کنسرسیوم بانکی در باشگاه پرسپولیس ده درصد از مبالغ قرارداد این فصل بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس به آنها پرداخت شد.

کنسرسیوم بانکی تحت مدیریت بانک شهر اعلام کرده قصد دارد تیمی قدرتمند برای رقابت درسطح لیگ قهرمانان برساند و حالا که تولیت این باشگاه را برعهده دارد وظیفه دارد از دغدغه های مالی باشگاه بکاهد.

یکی از مهمترین دغدغه های درویش و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس طی مه های اخیر پرداخت مطالبات بازیکنان  و کادر فنی بود که در فاصله شش هفته مانده به پایان فصل درصد نسبتا کمی از آن پرداخت شده بود اما حالا با ده درصدی که کنسرسیوم بانکی پرداخت کرده سرخ ها بین 45 تا 50 درصد از مبلغ قرارداد این فصل شان را دریافت کرده‌اند.

با رخ دادن این اتفاق امروز بازیکنان پرسپولیس در تمرین آخر قبل از  سفر به اراک فوق العاده خوشحال و شاد بودند و به نظر می رسید این پرداختی در روحیه آنها تاثیر واضحی گذشاته که می تواند به بهبود کیفیت تیم شان در مصاف جام حذفی کمک کند.

پرسپولیسی ها البته نیمی از آپشن‌های فصل قبل خود را طلب دارند و برخی از آنها در دو فصل قبل نیز درصدی طلبکارند اما حالا با تعیین تکلیف مالکیت این باشگاه انتظار می رود تمام این مطالبات بموقع پرداخت شود و  بازیکنان دغدغه  دریافت طلب های خود را نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است