Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ثبت ۵۸۰ مورد ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خوزستان خبر داد و گفت: شمار مبتلایان خوزستان به ۱۲۷۸۸ مورد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز پنج شنبه ۸ خرداد ماه ۹۹ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش های ادامه دار و شبانه روزی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی، از دیروز تا امروز(۷ لغایت ۸ خرداد) تعداد ۵۸۰ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه با احتساب این موارد شمار مبتلایان خوزستان به ۱۲ هزار و ۷۸۸ مورد افزایش یافت، افزود: بر این اساس، از مجموع ۵۸۰ مورد جدید، ۴۵۶ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۲۴ بیمار نیز بستری شدند که نشان می دهد، با گسترش نظام غربالگری، بیش از ۷۵ درصد بیماران در مراحل اولیه شناسایی می شوند.

احسان پور با ابراز تاسف از فوت ۱۶ مورد جدید ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان، بیان کرد: در مجموع شمار متوفیان ناشی از این بیماری به ۵۱۴ مورد افزایش یافته است.

او با اشاره به رشد جمعیت بهبود یافتگان و ترخیص شده ها به ۱۱ هزار و ۴۵۲ نفر، اضافه کرد: در حال حاضر ۸۲۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تحت درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان افزود: با توجه به اعلام بازگشایی ادارات و فعالیت اصناف کم خطر، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توجه ویژه به پروتکل های بهداشتی توسط اصناف و مردم و پرهیز از حضور در هرگونه تجمع، جهت کاهش خطر ابتلا به این بیماری، همچنان مورد تاکید است و تنها راه ریشه کنی این بیماری، رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۱۲۲۰۸ بیمار، بهبود یافته و ترخیص شدگان ۱۰۸۶۴ نفر، بستری شدگان ۸۶۴ بیمار و فوت شدگان ۴۹۸ مورد اعلام شده بود.(جزییات)

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برنا خوزستان کرونا ویروس ستاد ملی مقابله با کرونا کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از خوزستان زیبا+فیلم

استان خوزستان با تمدن ۹۰۰۰ ساله و طبیعت بی‌نظیر خود، یکی از پرطرفدارترین استان‌های جنوبی کشورمان است. شهرهای این استان جنوب غربی کشورمان، با مردم خونگرم و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی خود، هر ساله به خصوص در بهار و پاییز میزبان مسافران از سرتاسر کشورمان هستند.

 اهواز مرکز استان خوزستان، آبان، ایذه، اندیمشک، دزفول، شوش، شوشتر، خرمشهر، مسجد سلیمان، بهبهان، رامهرمز، باغملک و ... شهرهای این استان بزرگ کشورمان هستند که هر یک دیدنی‌ها و جذابیت‌های خاص خود را دارند.

 برای تماشای دیدنی های خوزستان باید برنامه چند روزه برای سفر به این شهر در نظر بگیرید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش