Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان یزد گفت: در سال جهش تولید، باید قبل از شکل گیری چالش برای واحد‌های تولیدی و صنعتی، اقدام به شناسایی مشکلات کرد و برای حل و فصل آن مشکلات برنامه ریزی کرد. تاریخ انتشار: 16:58 - 08 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۴۵۴

خبرگزاری میزان- غلامعلی دهشیری در آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری اشکذر، افزود: باید با شناسایی مشکلات و چالش‌های بر سر راه تولید، اقدام به هموار سازی مسیر رونق و جهش تولید کرد که در این مسیر می‌توان از ظرفیت و جایگاه حمایت قضایی و حقوقی ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان نیز بهره گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مقام‌های قضایی و اجرایی می‌توانند در یک تعامل سازنده و اثر گذار، ضمن کمک و یاری برای حل مشکلات عرصه تولید برای تکمیل ظرفیت تولید واحد‌هایی که کمتر از طرفیت اسمی تولید دارند یا واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل و هم چنین ظرفیت خوب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز گام‌های اساسی بردارند.

این مقام قضایی، فعال نمودن کمیسیون کارگری در شهرستان را خواستار شد و بیان داشت: در شهر‌های صنعتی که جمعیت کارگری زیادی دارند باید کمیسیون کارگری فعال باشد تا مشکلات آنان و دغدغه‌های این قشر زحمت کش در یک مسیر صحیح رصد شده و سامان دهی شود.

وی صحت، دقت و سرعت را سه اصل مهم کار در دستگاه قضایی دانست و اظهار داشت: دستگاهی که با جان و مال و عِرض و آبروی افراد سرکار دارد باید سه اصل صحت، دقت و سرعت را همواره سرلوحه کار خویش قرار دهد.

    بیشتر بخوانید:      پیگیری دستگاه قضایی استان کرمان برای رفع مشکلات کارگران زغالسنگ


رییس کل دادگستری استان یزد بر ارتباط مدیران قضایی با نخبگان و فرهیختگان جامعه تأکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت ائمه جمعه به عنوان پدر معنوی جامعه و سایر روحانیون و فرهیختگان، می‌تواند ضمن یک همگرایی، تعامل ارزشمندی را برای غلبه بر ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی ایجاد کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین اهمیت امنیت در جامعه پرداخت و ابراز داشت: عدالت و رفاه از جمله خواست‌های بشر است که در گرو تأمین امنیت است و امنیت نیز یک مقوله بسیط و در عین حال پیچیده و گسترده‌ای است که برای تأمین و حفظ آن باید بخش‌های مختلفی از جامعه؛ قضایی، اطلاعاتی، انتظامی، نظامی و اجرایی دست در دست هم نهاده و برای تحقق آن تلاش کنند.

شایان ذکر است در این جلسه از زحمات و تلاش‌های محمدعلی شاکر اردکانی تجلیل شد و محمدحسین دهقانی زاده به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان اشکذر معارفه شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی رییس دادگستری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون امور صنایع اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی مرتبط با چرخه اقتصادی این استان بررسی و رفع این مشکلات مصوب شد.
بهنام خسروی افزود: بیشترین مشکلات این طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.
وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسئولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.
خسروی گفت: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.
وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.
هم اکنون در این استان بیش از هزار واحد صنعتی در حال فعالیت است که ۳۶ واحد از این مجموعه واحد‌های بزرگ و دارای اشتغال بالای ۱۰۰ نفر و ۳۲ واحد متوسط با اشتغال بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر و بقیه واحد‌های صنعتی کوچک هستند.
تاکنون با صدور بیش از ۲ هزار جواز تأسیس و افزون بر ۴۰۰ طرح با سرمایه گذاری بالای ۶۰ درصد طرح‌های صنعتی اجرایی شده که برای کمک به تکمیل این طرح گام‌های بلندی برداشته شده است.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد