Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالبی استاندار یزد گفت: به دلیل همراهی مناسب نماینده ولی فقیه در استان یزد و دیگر بزرگان مذهبی استان، هيچگونه اختلافی در زمینه تعطیلی اماکن مذهبی و اعمال محدودیت ها برای برگزاری مراسم های مذهبی به وجود نیامد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، شورای فرهنگ عمومی استان یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان یزد، استاندار و دیگر اعضای شورا در سالن کوثر استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد علی طالبی استاندار یزد در این نشست با بیان اینکه بخش مذهبی و فرهنگی استان نقش قابل توجهی در کنترل بیماری کرونا داشتند، گفت: به دلیل همراهی مناسب نماینده ولی فقیه در استان یزد و دیگر بزرگان مذهبی استان، هيچگونه اختلافی در زمینه تعطیلی اماکن مذهبی و اعمال محدودیت ها برای برگزاری مراسم های مذهبی به وجود نیامد و بخشی از موفقیت استان در زمینه مدیریت بیماری کرونا مرهون این همراهی و همدلی بود.

وی خاطرنشان کرد: بخش مذهبی و فرهنگی استان باید با تنوع بخشی به فعالیت های خود و استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و ارتباطات غیر مستقیم، از شرایطی که این بیماری پدید آورده برای خلق فرصت های جدید استفاده کند

طالبی با اشاره به اینکه بحران کرونا به ما نشان داد می‌توان از ظرفیت فضای مجازی برای تقویت معنويات جامعه و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی بهره برد اظهار داشت: در مقابله با بیماری کرونا شاهد تجلی روحیه ایثار و از خودگذشتگی بسیاری بودیم که از جمله آنها می‌توان به توجه ویژه به اقشار آسیب پذیر، به خصوص در ماه مبارک رمضان و در قالب رزمایش مواسات همدلانه اشاره کرد.

استاندار یزد در پایان عنوان کرد: باید از سرمایه اجتماعی و روحیه ایثار و از خود گذشتگی شکل گرفته در جریان مقابله با کرونا در جامعه، صیانت شود.

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در یزد شبستان یزد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند

سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند

دیگر خبرها

  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • سوپر پاس گل سامان سوخت! (ویدیو)
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • آغاز برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید
  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد