Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:31:24 GMT

نماز جمعه در شهرهای یاسوج و دهدشت برگزار نمی شود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۲۱۱۹

نماز جمعه در شهرهای یاسوج و دهدشت برگزار نمی شود

حجت الاسلام صفدر پناهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از این اقدام جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بین مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه این هفته در شهرستان ‌های گچساران، باشت، بهمئی، چرام، لنده، دنا و مارگون و بخش ‌های سرفاریاب و پاتاوه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام پناهی بیان کرد: دعوت می شود که قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد حضور گسترده و پرشوری در آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه فردا ۹ خردادماه ۱۳۹۹ این هفت شهرستان و ۲ بخش استان داشته باشند.  

آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ۹ اسنفندماه ۱۳۹۸ تاکنون و به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نشده است.

برچسب‌ها کرونا ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ریاست ستاد اقامه نماز کشور کهگیلویه وبویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله