Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان اعضای شورای اسلامی شهر به همراه معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان از وضعیت آسفالت و طرح ایجاد پروژه کانال هدایت آب‌های سطحی زاهدان بازدید کردند.

محمد امیر براهویی معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان در این بازدید بیان داشت: اهالی و معتمدین محله سرباز از وضعیت وجود آب‌های سطحی این خیابان که در مواقع بارندگی باعث بروز مشکلاتی در عبور و مرور برای ساکنین شده اظهار ناراضایتی نموده و خواستار ایجاد کانال عرضی هدایت آب‌های سطحی از مسیر بلوار طباطبایی و خیابان سرباز ۱۶ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنا بر این شد که با همکاری و پیگیری معاون خدمات شهر، مدیرفنی و مسوولین شهرداری منطقه سه دستورات لازم جهت ایجاد این کانال با رعایت اصول فنی صورت پذیرد.

براهویی ضمن تشریح طرح هر خانه یک درخت و استقبال اهالی محل گفت: استقبال اهالی محل در اجرای این طرح باعث توسعه فضای سبز و ارتقای سیما و منظر شهری در این منطقه خواهد شد، در راستای این طرح هر خانه نسبت به کاشت و نگهداری یک درخت درب منازل با حمایت حوزه خدمات شهر اقدام خواهد نمود. 

مهندس بلوچ مدیر فنی شهرداری زاهدان نیز در این بازدید گفت: در پی حفاری‌های شرکت گاز و با توجه به اینکه این خیابان از وضعیت آسفالت مناسبی برخوردار نیست کهنسبت به ترمیم حفاری‌ها و روکش آسفالت خیابان سرباز و رجایی ۴۱ تا دوماه آتی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری زاهدان سيستان و بلوچستان خدمات شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار

شهردار تهران گفت: «میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره‌بار پایتخت را توزیع می‌کنند.»

وی افزود: میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران را توزیع می‌کنند و در صورت کوچکترین اتفاق، معیشت مردم آسیب خواهد دید.

شهردار تهران همچنین در مورد واردات واگن‌های چینی اظهار کرد: کار‌های مربوط به واردات واگن‌های چینی در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟