Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@12:32:09 GMT

تناقض سانسوری در آمریکا

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۲۹۸۴

تناقض سانسوری در آمریکا

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور در فاصله یک روز در خصوص محدودیت فعالیت رسانه‌ها دو موضع متناقض گرفتند!

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، روز چهارشنبه ۷ خرداداعلام کرد «ایالات متحده در برابر قطع اینترنت و سایر اشکال سانسور اعمال‌شده توسط دولت‌ها می‌ایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ️اظهارات پمپئو در حالی بیان شده که بر اساس اعلام مقامات کاخ سفید، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا امروز پنج شنبه با صدور فرمانی اجرایی محدودیتهای جدیدی را بر فعالیت شبکه های اجتماعی اعمال خواهد کرد.

هرچند جزییات این فرمان هنوز اعلام نشده لیکن بر اساس توییتی که ترامپ روز گذشته منتشر کرد، عدم توجه به فرمان رییس جمهور حتی می تواند به تعطیلی رسانه ها منجر شود. 

ترامپ با نارضایتی از اقدامات رسانه ها و شبکه های اجتماعی در نقد تصمیمات و اقدامات وی که می تواند شرایط او را در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در آبان ماه سال جاری بیش از این متزلزل کند در تلاش است با ابزارهای مختلف فعالیت رسانه های منتقد را محدود کند.

منبع: نور نیوز

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دونالد ترامپ ترامپ آمریکا سانسور رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار مردم قم در حرم حضرت معصومه (س) برای دیدار با رییس جمهور

دریافت 14 MB

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح پنجشنبه مردم قم با تجمع در صحن امام رضا علیه السلام حرم حضرت معصومه (س) در انتظار دیدار و شنیدن سخنرانی رئیس جمهور هستند.

کد خبر 6101167 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • انتقاد جان کری از ترامپ در ششمین سالگرد خروج آمریکا از برجام: ایران را قوی تر کردی و آمریکا را منزوی
  • استقبال پرشور مردم قم از رییس جمهور
  • قالیباف درگذشت «حسین تبریزی» را تسلیت گفت
  • انتظار مردم قم در حرم حضرت معصومه (س) برای دیدار با رییس جمهور
  • رییس جمهور حرم مطهر حضرت معصومه (س) را زیارت کرد
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • رییس رسانه ملی با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد دیدار کرد
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور اغاز شد