Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: برای بهره‌برداری از هشت بیمارستان میلاد در کشور منتظر سرمایه گذار هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی سالاری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در بخش پرسش و پاسخ در خصوص تصمیم گیری نهایی درباره راه‌اندازی بیمارستان میلاد اصفهان اظهار کرد: هشت پروژه از این دست در کشور داریم که قرار بود سرمایه گذار خارجی آنها را به بهره برداری برساند اما به دلایلی سرمایه گذار حضور نیافت و منتظر سرمایه گذار برای اجرای این پروژه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص بیمه بیکاری بحران کرونا نیز گفت: فهرست مشمولان را وزارت کار به تأمین اجتماعی ارسال و تأمین اجتماعی پس از بررسی لیست متقاضیان را به همراه شماره حساب به سازمان برنامه و بودجه ارسال می‌کنیم که برای اسفند در این زمینه ۲۴۰ هزار نفر را در دستور کار پرداخت داریم.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در ادامه در خصوص وضعیت مراکز درمانی استان اصفهان در صورت وقوع موج دوم کرونا اظهار کرد: چنانچه استاندار کمبودی را اعلام کند برطرف خواهد شد اما به نظر می‌رسد بیشتر از سهم خود در موج اول خدمات ارائه داده ایم.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی بیماران مبتلا به کرونا در کشور برای درمان هزینه‌ای پرداخت نکرده اند، گفت: این هزینه‌ها توسط سازمان تأمین شده است.

سالاری با بیان اینکه اجازه استخدام نیرو در سازمان اخذ شده است، گفت: اولویت جذب نخبگان است و با استفاده از آزمون و مصاحبه و سابقه کاری جذب نیرو خواهیم داشت.

وی در خصوص سرنوشت هتل‌های هما در اصفهان گفت: اولویت اول ما در صرف منابع پرداخت مستمری‌ها، مراکز درمانی و بخشی برای عمران است.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در خصوص روند تخصیص تسهیلات به بازنشستگان استان اصفهان گفت: برای این امر ۲,۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری اختصاص داده‌ایم که پرداخت آن از شنبه هفته آینده انجام می‌شود.

وی در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: همه دولت عزم خود را برای تحقق این امر جزم کرده، برای این امر واگذاری درصدی از سهام تعدادی از شرکت‌ها در دستور کار است و وزارت اقتصاد در این زمینه همکاری خوبی را داشته است. سالاری با تاکید بر اینکه سازمان تأمین اجتماعی آمادگی دارد سرمایه‌گذاری قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران را عهده دار شود، گفت: این موضوع را از سه ماه گذشته به وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد داده‌ایم.

وی در خصوص پرداخت بدهی‌های دولت به تأمین اجتماعی گفت: سال گذشته حدود هشت هزار میلیارد تومان از مطالبات دولت پرداخت شد، در سال جاری همسان سازی را برای پرداخت ۵۰ هزار میلیارد تومان از سوی دولت به صورت سهام در دستور کار داریم البته دولت در این زمینه مجاز است اما مکلف نیست.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: همه مطالبات مراکز درمانی از سوی تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

کد خبر 426043

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مصطفی سالاری سازمان تامین اجتماعی استخدام بیمه بیکاری قطار سریع السیر اصفهان تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان تأمین اجتماعی سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌

ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیش از ۷۰ پروژه سلامت در این استان آماده راه اندازی است.

دکتر شاهین فر در گفت و گو با ایسنا افزود: افتتاح بخشی از این پروژه ها که نقش مهمی در رشد شاخص های حوزه سلامت دارند روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهند رسید.

 وی راه‌اندازی آم آر آی و سی تی اسکن بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد را ا زجمله این پروژه‌ها برشمرد و عنوان کرد: این تجهیزات در فضا و زیر بنایی به وسعت ۵۰۰ متر مربع و هزینه‌کرد حدود هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که گامی مهم در راستای ارتقای خدمات درمانی به مردم بجنورد است.

شاهین فر همچنین از افتتاح و بهره برداری دو مرکز تخصصی دیالیز در فاروج و راز و جرگلان خبر داد و گفت: این مراکز هر کدام با سه دستگاه مجهیز دیالیز جهت بهبود ارائه خدمت به بیماران کلیوی راه اندازی می شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ۳۱۵ بیمار دیالیزی تحت پوشش دانشگاه است که خدمات مورد نیاز را به صورت رایگان دریافت می کنند.

به گفته این مقام مسئول، راه اندازی بخش VIP بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان از دیگر پروژه هایی است که در روز شنبه هفته آینده افتتاح می شود و این بخش نیز در راستای افزایش رفاه و آسایش مادران، جلوگیری از مراجعه بیماران به دیگر استان‌ها و تحمیل هزینه‌های سنگین به مردم شهرستان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: مرکز تصویربرداری دیجیتال با هزینه ۵۰ میلیارد ریال و همراه سرای بیمارستان امام رضا(ع)، نیز از دیگر پروژه هایی است که به مناسبت هفته سلامت به بهره برداری می رسد.

شاهین‌فر با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی پیش از خوردن کلنگ آن ها، عنوان کرد: در روز شنبه هفته آینده مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان، طرح توسعه اورژانس بیمارستان جواد الائمه جاجرم نیز کلنگ زنی خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی