Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@00:29:30 GMT

افتتاح سه مدرسه توسط سازمان منطقه آزاد چابهار

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۳۴۰۸

افتتاح سه مدرسه توسط سازمان منطقه آزاد چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فرهنگی،اجتماعی وگردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: سازمان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در حوزه آموزش باهدف توسعه فضاهای آموزشی سه مدرسه با ده کلاس درس با مشارکت اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان ۸ خردادماه افتتاح شد.

محمداکبرچاکرزهی افزود: این مدارس در روستاهای پِت و گُراگی از دهستان باهوکلات شهرستان دشتیاری ونیام بیت از دهستان پیرسهراب بخش مرکزی شهرستان چابهار بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ساخته و تحویل ۲۷۰ دانش‌آموز این روستاها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد:تعهد سازمان منطقه آزاد چابهار در مجموع ۱۴ میلیارد تومان برای احداث ۱۳مدرسه درشهرستان های چابهار،کنارک ودشتیاری بوده که اواخر سال ۹۷ با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان طی تفاهم‌نامه‌ای مقرر شد ساخته شوند که سال گذشته یکی از این مدارس در روستای دج در بخش مرکزی شهرستان چابهار افتتاح شد.

وی خاطرنشان ساخت: همچنین سازمان منطقه آزاد چابهار بازسازی مدارس مناطق سیل‌زده دراثر حادثه سیل سال گذشته را با تخصیص اعتبار ده میلیارد تومانی در سال ۹۹ در دست اجرا دارد.

شایان ذکر است "حسین علیمرادی" مؤسس خیریه دست یاری به دشتیاری می‌باشد که سال گذشته در حادثه‌ای رانندگی هنگام بازدید از مدارس این مناطق  جان باخت به همین دلیل یکی از مدارسی که دریکی از محروم‌ترین روستاهای جنوب بلوچستان (گُراگی) افتتاح شد بنام ایشان نام‌گذاری شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد چابهار مدرسه سازی سيستان و بلوچستان سازمان منطقه آزاد چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۳۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود

 سیدمحمدرضا سیدحسینی  در نشست تخصصی پنبه استان سیستان و بلوچستان گفت: براساس این تفاهمنامه، کشاورزان با حمایت سازمان جهاد کشاورزی و شرکت گسترش صنایع بلوچ، مزارع خود را به کشت پنبه اختصاص داده و کارخانه بافت بلوچ، محصول وش پنبه تولیدی را با نرخ تضمینی در مزرعه خریداری می کند.
وی تصریح کرد: کشت پنبه از اوایل فروردین ماه سالجاری در سیستان‌وبلوچستان آغاز و تا مرداد ماه با همکاری کشاورزان شهرستان های دلگان، بمپور، ایرانشهر، خاش و تفتان ادامه خواهد داشت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون ۱۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی زیرکشت پنبه رفته است.
حسینی تاکید کرد: با انجام کشت های قراردادی دغدغه کشاورزان برای فروش محصول رفع و زمینه توسعه کشت این محصول در سیستان وبلوچستان فراهم خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: به منظور ارتقاء دانش بهره برداران استان برای کشت پنبه، سفرهای آموزش و ترویجی به استان های پیشرو در کشت پنبه انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • کشت طلای سفید در سیستان وبلوچستان
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد