Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:36:44 GMT

۷۴ پروژه ایلام در اولویت تخصیص اعتبار قرار دارند

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۵۲۳۷

۷۴ پروژه ایلام در اولویت تخصیص اعتبار قرار دارند

رحمت اله قیصوری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پیگیری ها و مکاتبات انجام گرفته تلاش های خوبی در راستای جذب بودجه سال ۹۹ استان انجام گرفت که بخش اعظم اعتبارات طرح های ملی از محل توازن ملی به میزان ۷۶ درصد اضافه شد.

وی افزود: این درصد از سهم توازن استانی کم شده و به سهم توازن ملی اضافه شده است و با کمک آن پروژه های ملی استان که برای آینده ایلام از نظر زیرساختی مهم هستند، سریعتر به اتمام می رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیصوری گفت: همچنین سهم شهرستان هلیلان به عنوان یک شهرستان تازه تاسیس نیز در بودجه سالجاری به میزان ۲۲۰ میلیارد ریال دیده شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام اظهار داشت: یکی از اولویت ها در بودجه سال جاری توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و ایجاد زیرساخت های آب و خاک و تکمیل پروژ ه های نیمه تمام است.

قیصوری افزود: ۲۶۰میلیارد ریال برای پروژه های عمومی خصوصی در سال جاری در نظر گرفته شده است که باید دستگاه های اجرایی آن را در همان محل هزینه کنند.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات هزینه ای امسال حتی کفاف پرداخت حقوق کارکنان را نمی کند، گفت: باید مدیران با صرفه جویی و دقت در هزینه کردن این اعتبارات کمک کنند تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود هرچند کسری بودجه طی نامه ای به سازمان برنامه و بودجه اعلام شده است.

قیصوری به صرفه جویی و فروش اموال مازاد دستگاه ها و همچنین جذب کمک هلدینگ ها و بنیادها برای اجرای طرح های دستگاه ها تاکید کرد.

وی افزود: می توان از محل ظرفیت های اعتبارات مناطق مرزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام و اولویت دار استان کمک گرفت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: پروژه های مرزی به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص اعتبار دارند و به فرماندان شهرستان ها برای اتمام پروژه های مهم و حیاتی کمک می شود.

بر اساس اعلام مدیرکل بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام، برای هزینه های جاری دستگاه ها ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که صرف پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان شود اما تنها ۳۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته و استان با کسری چهار میلیارد تومانی در این ردیف مواجه است.

برچسب‌ها ایلام سازمان برنامه و بودجه اقتصاد مقاومتی اعتبارات سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام سازمان برنامه و بودجه اقتصاد مقاومتی اعتبارات سرمایه گذاری ایلام سازمان برنامه و بودجه اقتصاد مقاومتی اعتبارات سرمایه گذاری دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، داوود منظور در صفحه شخصی خودش در فضای مجازی نوشت: با هدف تمرکز زدایی در بودجه، اعتبارات طرح‌های استانی تملک دارایی‌های ثابت با ۳۰ درصد رشد از ۱۲۰ به ۱۵۶ هزار میلیارد تومان رسید.

معاون رئیس جمهور افزود: همچنین با افزایش تعداد طرح‌های استانی ویژه از ۳۸۷ به ۹۵۹ طرح، امکان نظارت استانداران بر اجرای طرح‌ها افزایش یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتبار ۷ هزار میلیاردی برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • ۱۳۵ مصوبه برای گلستان در سفر دوم رییس جمهور اختصاص یافت
  • اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد
  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در دو سال نیم گذشته به بهره برداری رسید
  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی با ۱۸۸ هزار میلیارد تومان تکمیل شد
  • ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری
  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه