Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن مرادنیا شامگاه جمعه در آیین آغاز رسمی تولید سریال فاخر سنجرخان قهرمان نام آور ملی کردستانی در محل خانه کرد سنندج اظهار داشت: امروز همانطور که به مردم شریف کردستان وعده داده بودیم مراحل ساخت سریال فاخر و تاریخی سنجرخان قهرمان ملی و نام آور کردستانی با همت عوامل و دستاندارکاران وارد فاز اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم با تلاش همه عزیزانی که در ساخت این سریال مشارکت دارند در حداقل زمان ممکن شاهد اتمام مراحل ساخت این سریال باشیم و سریالی فاخر و ارزشمند و در خور شأن و منزلت این قهرمانی ملی را در سال آینده از طریق شبکه ملی به ملت ایران تقدیم کنیم.

مرادنیا ادامه داد: قهرمانانی نظیر سنجرخان و دیگر ناوآوران ایران و کردستان باید در قالب سریال و برنامه های سینمایی و تولیدات رسانه ملی به مردم معرفی شوند تا مردم با رشادتها و تاثیرات آنها در تاریخ این مرز و بوم بیشتر آشنا شوند.

وی تاکید کرد: کلیه هزینه های مورد نیاز برای این پروژه پیش بینی شده و از این نظر هیچ گونه مشکلی نداریم و امیدواریم این سریال با بهترین کیفیت و در حداقل زمان ممکن تولید و به مخاطبان عرضه شود.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: علاوه بر این سریال ما مصمم به تولید دو سریال دیگر از مفاخر کردستان هستیم و اعلام می کنم که برای معرفی چهره های ملی تاثیرگذار کردستان بطور همه جانبه حمایت های لازم صورت خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: بنا به دلایل مختلف تاکنون چهره های فاخر کردستان بطور مناسبی در سطح کشور و بین الملل معرفی و شناسانده نشده‌اند که باید مسئولان متولی فرهنگ استان بعنوان وظیفه خود در جهت تحقق این امر و معرفی مفاخر کردستان در عرصه کشور و بین الملل تلاش خود را مضاعف کنند.

برچسب‌ها صدا و سیما کردستان استانداری کردستان بهمن مرادنیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما کردستان استانداری کردستان بهمن مرادنیا صدا و سیما کردستان استانداری کردستان بهمن مرادنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد شهباز گهرویی گفت: فرآیند انتخاب چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب خوزستان بر اساس شاخص‌هایی، چون خلق اثر با انتشار وسیع یا اکران موفق در سال گذشته، تأثیرگذاری اجتماعی، تلاش ویژه درباره آموزش هنر به هنرمندان جوان انقلابی، تجربه مؤثر در جریان‌سازی فرهنگی هنری همسو با انقلاب اسلامی و واکنش هنرمندانه، تأثیرگذار و سریع به اتفاقات و رویداد‌های روز کشور به انجام می‌شود.

وی افزود: انتخاب اولیه و معرفی کاندیدا‌ها در رشته‌های داستان، شعر، نمایش، موسیقی، عکس، طنز، ادبیات پایداری، خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و پژوهش انجام خواهد شد.

رئیس حوزه هنری خوزستان اظهار کرد: چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی با یک نظرخواهی سراسری از هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی نام تعدادی از هنرمندان به‌عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به کمیته انتخاب نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب خوزستان ارائه می‌شود.

رئیس حوزه هنری خوزستان بیان مرد: آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب خوزستان روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در تالار مهتاب اهواز برگزار می‌شود. 

دهمین سال است که حوزه هنری انقلاب اسلامی معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

سال گذشته «فاطمه طیوب» به‌عنوان چهره هنر انقلاب خوزستان معرفی شد.

دیگر خبرها

  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • (عکس) چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید + عکس
  • (عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • تیپ و چهره واقعی «آنا ساوای» بازیگر نقش ماریکو ساما در سریال شوگون + تصاویر
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • برای خانه‌ات بجنگ!