Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوع ویروس کرونا در جهان سبب شد تا لیگ قهرمانان آسیا هم مانند سایر دیدارهای فوتبال در جهان، پس از ۲ هفته به حالت تعلیق دربیاید.

حالا با توجه به اینکه لیگ کشورهای مختلف در حال آغاز است، کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تصمیم به ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان گرفته و قصد دارد از اواخر مرداد ماه ادامه بازی‌ها را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای نشریه الریاضیه، کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد راهکار نهایی خود را برای ادامه بازی‌ها در جلسه هفته آتی با نمایندگان کشورهای مختلف ارائه کند.

البته با توجه به زمان از دست رفته، ۴ مسابقه باقی‌مانده تیم‌ها در مرحله گروهی مانند قبل انجام می‌شود و بازی‌های مرحله گروهی به صورت تک‌حذفی برگزار خواهد شد تا AFC بتواند قبل از آغاز ۲۰۲۱، پرونده لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را ببندد.

برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا ایران لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند

تیم فوتبال العین امارات با شکست الهلال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش فارس، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال عربستان در خانه به مصاف العین امارات رفت و به برتری 2 بر یک رسید ولی با مجموع نتایج 5 بر 4 از رسیدن به فینال بازماند.

در این بازی برای الهلال روبن نوس (4-پنالتی) و سالم الدوسری 51 گلزنی کردند و تک گل العین نیز توسط اریک 12 به ثمر رسید.

البته العین 2 گل به ثمر رساند که هر 2 با نظر var مردود اعلام شد.

فرداشب در منطقه شرق، تیم فوتبال یوکوهوما ژاپن به مصاف اولسان کره جنوبی می‌رود. دیدار رفت با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۸ تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند / عربستان با 3 نماینده در یک چهارم نهایی برتری الهلال مقابل تیم مومبای سیتی هند

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد