Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@12:56:19 GMT

اعلام ساعت کاری آموزش‌وپرورشی‌ها از فردا

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۶۰۷۰

اعلام ساعت کاری آموزش‌وپرورشی‌ها از فردا

آفتاب‌‌نیوز :

علی الهیار ترکمن - معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش - در بخشنامه‌ای خطاب به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، مراکز وابسته، دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد که « پیرو بخشنامه مورخ ۲۰ فروردین ۹۹ و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه سوم خرداد ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، از روز شنبه مورخ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ تا اطلاع ثانوی، ساعت کار ادارات از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه تعیین شده و تمام کارکنان باید در محل کار خود حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در ادامه این بخشنامه آمده است: « لذا خواهشمند است دستور فرمایند ترتیبی اتخاذ شود تا کارکنان با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در محل کار خود حضور یابند.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آموزش و پرورش كاركنان دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین حزباوی که انتقال پر سر و صدایی در تابستان از فولاد خوزستان به السد داشت، در نخستین سال لژیونر شدن و بازی در لیگ ستارگان قطر در آستانه کسب افتخار مهمی قرار دارد تا فصل رویایی او تکمیل شود.

تیم فوتبال السد از ساعت 19 فردا شب (چهارشنبه) در ورزشگاه البیت به مصاف الشمال و یاران امید ابراهیمی خواهد رفت تا یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل 24-2023 در لیگ ستارگان قطر را برگزار کند که محمدامین حزباوی می‌تواند در جدال با هافبک ایرانی حریف، یک شب درخشان را داشته باشد و در نهایت هم جام قهرمانی بگیرد.

در شرایطی که فقط دو بازی از لیگ ستارگان قطر باقی مانده، یاران حزباوی 46 امتیازی هستند و فاصله 5 امتیازی با الریان و الغرافه، تیم‌های دوم و سوم جدول در این رقابت‌ها دارند و به همین دلیل می‌توانند با کسب پیروزی مقابل الشمال در بازی فردا شب، قهرمانی خود را قطعی کنند.

محمدامین حزباوی 20 ساله که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر 18 بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده و علاوه بر آن، عملکرد خوبی در خط دفاعی تیمش داشته، می‌تواند فردا شب به جام برسد و در فصل جاری افتخارآفرینی کند.

دیگر خبرها

  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود