Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتش‌سوزی در کوه‌های دیل و خائیز به دلیل بی‌توجهی در بهبهان همچنان ادامه دارد.

عزیز فیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با ابراز تاسف از آتش‌سوزی در کوه خائیز اظهار کرد: همه نیروهای ما از دستگاه‌های مختلف اکنون در منطقه خائیز حضور دارند و در شرایط سخت و طاقت‌فرسا مشغول خاموش کردن آتش در مراتع و جنگل‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: متاسفانه آتش‌سوزی از سمت بهبهان آغاز شد اما بی‌توجهی در آن منطقه باعث شده که آتش به خائیز برسد.

وی گفت: در استان خوزستان مسوولان بی‌توجهی کردند و آتش را خاموش نکردند به همین خاطر از آن‌ها گلایه‌مند هستیم و مراتب به اطلاع استاندار خوزستان رسیده است.

فیلی گفت: علاوه بر این در ارتفاعات و جنگل‌های و مراتع دیل هم شاهد آتش‌سوزی هستیم و نیروهای مردمی و دولتی همه پای کار هستند.

این مسوول گفت: مکاتبات لازم را با ستاد بحران کشور انجام داده‌ایم اما از مردم هم انتظار داریم تا بی‌احتیاطی نکنند تا این میراث طبیعی استان از بین نرود.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی استان خوزستان کهگیلویه و بویراحمد بهبهان فیلی خبرگزاری فارس آتش سوزی بی توجهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

به گزارش مشرق، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • مسوولان وکارگزاران حج تا ساعاتی دیگر با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • بارش شدید باران همراه با طوفان در بهبهان + فیلم
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه