Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد نیاوند مدیر موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) لارستان با اشاره به آغاز ثبت نام دوره‌های مجازی وآنلاین آموزش قرآن کریم ویژه تابستان ۹۹  در این شهرستان بیان کرد: به شرکت کنندگان در این دوره به قید قرعه کمک هزینه سفر به مشهدمقدس اهداء می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، با برشمردن رشته‌های آموزشی این دوره، تصریح کرد: این دوره‌ها شامل روخوانی و روانخوانی، تجوید سطح، مفاهیم، حفظ عمومی قرآن کریم و حفظ جزء ۳۰ ویژه نونهالان ۴ تا ۸ ساله می‌شود.

نیاوند با اشاره به حفظ موضوعی ۴۰ آیه از قرآن کریم در قالب طرح ملی آیات زندگی، ادامه داد: در قالب طرح ملی رحله حفظ نیمه تخصصی ۲۰۰ آیه از سوره بقره در۴۰ روز ویژه برادران ۱۲ تا ۲۵ ساله نیز انجام می‌شود.

مدیر موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) لارستان افزود: در قالب طرح قرآنی کریمه حفظ نیمه تخصصی ۲۰۰ آیه از سوره بقره در۴۰ روز ویژه خواهران۱۲ تا ۲۵ ساله انجام و در قالب طرح تخصصی حفظ ۲ ساله کل قرآن کریم ویژه خواهران ۱۵ تا ۳۵ ساله  اجرا می شود.

او، درباره مزایای شرکت در این طرح ها، اضافه کرد: افرادی که در این دوره شرکت کننده علاوه بر کسب مدرک معتبر از مزایایی مانند برگزاری دوره‌ها و آزمون‌ها به صورت مجازی و ویدیوکنفرانس، استفاده از اساتید مجرب و حافظ کل قرآن کریم، شرکت درمحافل انس با قرآن، جلسات اخلاق و برنامه‌های تربیتی، شرکت درقرعه کشی کمک هزینه سفر مشهد مقدس و شرکت در قرعه کشی هفتگی بهره مند می‌شود.

نیاوند با تاکید بر اینکه علاقمندان به شرکت در این دوره قرآنی و اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانند از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/P۷qggE۹ اطلاعات لازم را کسب کنند، اظهار کرد: شماره ۰۹۲۱۴۰۸۵۲۶۰ نیز به منظور دسترسی راحت‌تر امکان تماس وجود دارد.

منبع: فارس 

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تفسیر قرآن دوره مجازی و آنلاین آموزش قرآن طرح ملی آیات قالب طرح قرآن کریم دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت: مرد ۶۸ ساله ای که به دلیل تصادف دچار ضربه سر شده بود و نیاز به مراقبت‌های اورژانسی و پیشرفته داشت، با بالگرد اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان به بیمارستان شهید رجایی شیراز انتقال یافت.
لارستان در جنوب فارس و در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز