Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از ۱۱۷ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه ویروس شناسی یاسوج؛ ۵ مورد مثبت گزارش شده است.

وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به ۶۶۱ بیمار رسید که مبتلایان جدید یک بیمار مرد در شهرستان کهگیلویه و سه بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان گچساران می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر یزدانپناه یاد آور شد: سه بیمار با موارد مثبت خانواده در تماس بودند و یک مورد نیز سابقه سفر به اهواز طی روز های اخیر را داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در هنگام شیوع ویروس کرونا توصیه می شود از هر گونه سفر غیر ضرور به خصوص به استان های پر خطری مانند خوزستان خوداری نمایید اما اگر بنا بر هر دلیلی نتوانستید سفر خود را لغو کنید برای جلوگیری از مبتلا شدن به این ویروس رعایت کامل نکات بهداشتی را فراموش نکنید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان گفت: در طول سفر فاصله خود را از افراد حفظ کنید، در استفاده از وسایل نقلیه عمومی دقت لازم را داشته باشید و از دادن و گرفتن پول نقد خودداری کرده و پرداخت‌ها را به صورت آنلاین، کارت بانکی و یا با استفاده از آپ‌ها انجام دهید.

46

کد خبر 1393348

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، «سید ایوب صدر پور» به عنوان سرپرست جدید دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پیش از این «اسماعیل کیهان» این مسئولیت را بر عهده داشت، که بازنشسته شدند.

صدر پور پیش از این مسئولیت معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات استان را برعهده داشت.

کد خبر 6087736

دیگر خبرها

  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم