Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دادجو معاون فنی جهاد کشاورزی فارسان گفت: کیل گیری از طرح ۱۲ هکتاری گل محمدی چلیچه با حضور مدیر باغبانی و کارشناس گیاهان دارویی، مدیر و کارشناسان روابط عمومی و کارشناسان ترویج سازمان و کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فارسان و جمعی از اصحاب رسانه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شهرستان فارسان با دارا بودن شرایط اقلیم مناسب و ارتفاع دو هزار و ۱۰۰ متری از سطح دریا رتبه نخست تولید محصول گل محمدی را به خود اختصاص داده است و گلستان‌های موجود در ارتفاعات از نظر کمی و کیفی محصول بهتری تولید می‌کنند.

دادجو اضافه کرد: انتظار داریم بیش از ۷۵ تن گل محمدی از گلستان‌های این شهرستان برداشت شود.

او ادامه داد: جهاد کشاورزی شهرستان فارسان با توجه به شعار جهش تولید در سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری و همچنین یکی از اهداف و سیاست‌های وزرات جهاد کشاورزی برای افزایش سطح زیر کشت گیاهان دارویی با نیاز ابی کم و در اراضی کم بازده در سطح ۲۲۰ هکتار در دستور کار دارد.

فارسان از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر فارسان) در فاصله ۳۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی گیاهان دارویی محصول گل محمدی جهش تولید جهاد کشاورزی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۲۱۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی در حاشیه نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین اظهار کرد: دو هزار و ۱۹۷ هکتار از اراضی استان قزوین در قالب سه پلاک روز سه شنبه در کمیسیون جهاد کشاورزی رفع تداخل شد

وی افزود: در این کمیسیون پلاک‌های امیران در شهرستان قزوین و حصار نو و کبریت میان در شهرستان البرز پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین اضافه کرد: از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۲۱ پلاک به پایان رسیده است.

کد خبر 6099888

دیگر خبرها

  • رفع تداخل ۲۱۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • پیش بینی برداشت ۸۸۱ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی در گیلان
  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • توسعه وکشت گیاهان دارویی کم آبخواه در میانکوه
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی