Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار امیر علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بازدید از پروژه‌های جهش فناورانه محصولات ایران خودرو، گفت: ما یک صنعت فناورانه دراختیار داریم که بدون محدودیت آماده انتقال آن به صنعت خودروی کشور هستیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه رمز موفقیت صنعت خودروی کشورا در گرو نگاه به داخل و استفاده شرکت‌های دانش بنیان در زمینه بومی سازی قطعات و تولید خودرو با نشانی ایرانی دانست و عنوان کرد: با استفاده از تمام ظرفیت‌های داخلی و بکارگیری نیرو‌های نخبه دانشگاهی در صنعت خودروی کشور، این صنعت از تحریم‌ها به سلامت عبور کرده است و نقش دشمنان برای زمین گیر کردن خودرو سازان، نقش برآب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حاجی زاده عنوان کرد: صنعت خودرو کشور باید به سمت طراحی و تولید پلتفرم ایرانی، ارتقای کیفیت محصولات، کاهش مصرف سوخت و آلایندگی‌ها گام بردارند.

او تاکید کرد: راه صنعت خودروی کشور از بیرون مرز‌ها نمی‌گذرد و با تکیه بر دانش ایرانی می‌توانیم پیچیده‌ترین فناوری‌ها را مدیریت کنیم.

فرمانده نیرو هوافضای سپاه در پایان گفت: موانع داخلی و خارجی با همدلی و هم صدایی قابل حل است و توانمند سازی صنعت و اقتصاد کشور می‌تواند ما را در مقابل تحریم‌ها مصون کند که این امر در صنعت دفاعی کشور اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه فناوری دفاعی صنعت خودرو صنعت خودروی کشور صنعت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودرو‌های جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش تسنیم، هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودرو‌های جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با عنوان «نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴» (اتوکِینای چین ۲۰۲۴) از ۶ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل جدید نمایشگاه بین المللی چین (تیانژو) در حال برگزاری است.

نمایشگاه قطعات خودرو و سالن‌های مرتبط با محصولات جانبی نیز در همان تاریخ‌ها (۶ تا ۹ اردیبهشت) در محل نمایشگاه بین المللی چین (جینگانژوانگ) برگزار می‌شود که فضایی به وسعت کل ۲۳۰,۰۰۰ متر مربع را پوشش خواهد داد.

در این نمایشگاه ۱۱۷ مدل خودرو توسط ۳۰ شرکت خودروساز جهان به نمایش در خواهد آمد. امسال این نمایشگاه با تمرکز بر انرژی‌های نو و با عرضه ۲۷۸ خودروی برقی در حال برگزاری است.

در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل‌های خودرو، پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و نوآوری‌های صنعت خودرو خواهیم بود. خودرو‌های برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه‌ها قرار خواهند داشت.

چری و جک و هونگچی از جمله شرکای تجاری چینی صنعت خودروسازی ایران هستند که در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را عرضه کرده اند. علاوه بر این برند‌های شناخته شده دنیا همچون ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولز رویس ٬تویوتا، ولوو، فولکس واگن در این نمایشگاه حضور پررنگی دارند.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده خواهی مسئولان و دلالان
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده‌خواهی مسئولان و دلالان
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!