Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@11:43:57 GMT

پروژه محور ترانزیتی سلفچگان - تهران کلید خورد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۷۸۵۵

پروژه محور ترانزیتی سلفچگان - تهران کلید خورد

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: با احداث 10 کیلومتر ازبزرگراه سلفچگان - ساوه، طرح محور ترانزیتی سلفچگان - ساوه - تهران کلید خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا اکبری پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمران جاده ای استان قم ضمن تاکید بر تسریع در تکمیل طرح چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان - ساوه اظهار کرد: به بهره برداری رسیدن این طرح 10 کیلومتری کلید ارتقاء کریدور ترانزیتی محور قدیم سلفچگان- ساوه - تهران خواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اجرای طرح چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان ساوه را موجب کاهش حوادث و تسریع در ترانزیت کالا ازاین محور شریانی دانست و یادآور شد: با همه اهمیتی که در اجرای این طرح وجود داشت متاسفانه سالیان سال، در محاق چالش‌های عدیده، تکمیل آن به تعویق افتاد .

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بازدید و پیگیری‌های مستمر خود و دیگر مسؤولان و مجریان سازمانی و استانی، از این پروژه شاخص را به دلیل اهمیت دوچندان آن دانست و افزود: با توجه به عقد قرارداد روکش آسفالت 10 محور اصلی و شریانی قم و تامین صدر صدی قیر مورد نیاز آنها، شاهد فعال سازی دیگر طرح‌های روکش آسفالت در سطح راه‌های اصلی استان قم باشیم.

وی در خاتمه این بازدید بیان کرد: ارتقا محورهای جاده ای استان قم که کریدور ارتباطی استان‌های جنوبی و غربی با مرکز کشور است، در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: تهران قم سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان

 مقیمی در جمع خبرنگاران به میزبانی مدیریت راه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه سه میلیون و ۵۳۲ هزار وسیله نقلیه در محورهای استان طی فروردین ماه تردد کردند، گفت: متوسط تردد ساعتی در محورهای ورودی استان در این بازه زمانی دو هزار و ۳۸۵ تردد در ساعت بوده است.

وی افزود: با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، جمعه ۲۴ فروردین پرترددترین روز در این بازده زمانی بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان طی این مدت را ۱۴ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربینهای نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

مقیمی با اشاره به اینکه پرتردد ترین محور در این بازه محور آرادان – گرمسار بوده، افزود: همواره همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در قالب گشت‌های نظارت راهداری و ترابری فعالیت مضاعفی دارند و به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان